fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

קיוואי זהרה 125 במבחן ארוך טווח – דיווח רביעי

קיוואי זהרה 125 במבחן ארוך טווח – דיווח רביעי

לכבוד ימיו האחרונים של הזהרה 125 לבית קיוואי בשרות המערכת, אחרי הרבה סיבובים עירוניים ועם קצת מסעות בבין עירוני – סיכום.

1. מנוע חובב סל"ד, חזק וזריז, עבודתו חלקה ונעימה ולמעט מערכת הזרקה מעט מיושנת, מושלם. אפילו הסאונד בשרני וכייפי – הכל ביחס לקטנוע 125 סמ"ק, כן?

2. הוא נראה טוב, במיוחד לעין הישראלית – רצפה שטוחה, סבל ניקל קטן ועיצוב רטרו צנום השואב מאפיינים רבים מהקלאסיקות, קצת ווספה, קצת למברטה ואפילו מעט מיו. אתם קולטים שמיו כבר נחשב לקלאסיקה? אנחנו זקנים.

3. בזכות בסיס גלגלים קצר, מידות צנומות, משקל נמוך ומושב המתאים גם לרוכבים לא ארוכים במיוחד, הזהרה משתחל מצוין בכל פקק עירוני ולא עוצר לכלום.

4. משבר הדלק נמשך ואנחנו שמחים לבשר שבגלל טיפשותנו נעצרנו, שוב – פעם שלישית, ללא דלק והתקדמנו רגלית לתחנת הדלק. תצרוכת הדלק טובה, אבל המיכל קטנטן ומתעתע, אחרי שנגמעו כ-5 ליטרים הקטנוע דמם, מצריך משמעת רבה.

5. נושא הגלגלים הקטנים בעייתי, מרגיש חסר יציבות בעיקר בגשם או על כביש משובש, אבל לא מוגבל רק לשם, חשוב לציין שהזהרה לא לבד וזאת תחושה מוכרת מהרבה כלים בעלי גלגלים קטנים, אולי זאת הסיבה שהם מתמעטים, יחד עם זאת מגיע עוד מינוס קטן – גחון נמוך, מצריך מחשבה לפני עליה על מדרכה, מי שרוצה לעלות כמו 'מעלה גרה ומפריס פרסה', יאלץ לקנות קטנוע עם לפחות "14 בקוטר הגלגלים.

6. לרכיבה נוחה בהרכבה יש לוודא ששני הרוכבים בגודל של תיכוניסטית אסייתית ולא יותר מזה, אחרת החוויה הופכת לפחות נעימה, אבל גם זה, כמו סעיפי "שלילה" קודמים צפוי, עקב מידותיו של הקטנוע.

7. מקום מתחת למושב מצומצם, אבל רצפה שטוחה עם וו תליה וסבל מעוצב מאחור הופכים את החוויה לטובה הרבה יותר.

8. המחיר אטרקטיבי – על הגבול בין 5 ל-4 ספרות לא ניתן למצוא הרבה כלים חדישים, בטח לא כאלו עם 0 ק"מ שאתם זוכים להיות הבעלים הראשונים שלהם, בטח לא כאלו מעוצבים ובטח לא עם פרופיל מאוד שימושי. גם התחזוקה זולה כיאה לקטנוע מקורר אוויר ומאוד פשוט.

תגובה אחת ל קיוואי זהרה 125 במבחן ארוך טווח – דיווח רביעי

  1. כתבה מעולה, תנו לנו עוד כתבות ארוכות טווח, זה המידע והפידבק הכי טוב לגבי שימושיות, אמינות, ובכלל החיים לאורך זמן עם כל כלי וכלי.
    הערה אחת, מאוד חשוב להוסיף עלויות חלפים, טיפולים שוטפים, וביטוח, תודה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל