fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

יו.אמ גלובל Chill 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

יו.אמ גלובל Chill 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

מערכת מוטו

צילום: אדם בלנגה

שמתם לב להיקף הגדל והולך של כלים זולים מן המזרח, מעוצבים כמו פעם – בטוב טעם, עם מנועים ומכלולים ברמה סבירה+ ומחיר נוח? זה קורה בכל הקטגוריות ובכל הסגמנטים, אבל אפשר לראות את זה בעיקר בקטנועי הרטרו. אל העדר הקטן והייחודי שכבר קיים בארץ (וספה, מיו, דילייט, זהרה, פולס) מצטרף כעת מועמד מעניין נוסף.

את הצ'יל (Chill) הקטן לבית Um global, אנחנו מקבלים עם 5 ק"מ בודדים על השעון (הבלתי מתכוונן) – פרי הסיבובים ההרכחיים לשם תקינת הדגם החדש בארץ. מאז ועד כתיבת שורות אלו הספקנו לצבור איתו כבר כ-300 ק"מ ראשונים של חוויות הרצה. ברכיבות עירוניות בעיקר, אבל גם גיחות קצרות אל הפריפריה הקרובה (טווח של 25 ק"מ מלב העיר השוקק).

העיצוב כולו מזכיר את הלמברטה המיתולוגית: עם הפנס המלבני, המבנה המוארך של החלק האחורי, כולל דוגמת הפסים הדינמית, והחלקות בה הוא מסתיים מאחור – עם כנף רחבה, המכסה על הגלגל האחורי, ופנס מעוצב. לזה תוסיפו גם כיסא המרופד בנדיבות והתפור בדוגמת מעויינים יוקרתית, מדרס רגליים נוח, גם אם לא שטוח. מקומות אחסון יש פה בשפע – החל בתא הכפפות הקדמי שננעל עם המפתח והכולל שני תאים גדולים ושקע usb מוגן מים, וכלה במקום נרחב מתחת למושב הקטנוע – המכיל קסדה שלמה עם דיבורית ואפילו נשאר עוד מקום. מילה נוספת על תא האחסון הזה, ועל הכיסא, בכדי לנעול אותו צריך ללחוץ עליו. טריקה לא תעזור פה.

שם הדגם מכוון לרגיעה (chill out) ומזכיר לזקני המערכת גם את מקטרת האבן ההודית הנפוצה במקומותיהם (chillum), אחרי שהוצאנו את זה מהמערכת, אפשר להתפנות ולתאר את התנהגות הכביש ואת המכלולים עמם הוא מגיע – המנוע פשוט: 125 סמ"ק, קרור אויר, 10 כ"ס ושילוב מסורתי של סטרטר חשמלי ורגלית קיק. גלגלי "12 וזוית היגוי חדה, מצטרפים לבסיס גלגלים קצר ומעניקים לקטנוע היגוי מהיר ותזזיתי – כמו לכל הכלים בסגמנט, מה שהופך אותו לחולץ פקקים עירוני מצטיין – גם המראות היפות והמתכווננות ממוקמות מעל מראות המכוניות והכידון הצר מאפשרים מעבר חלק בין טורי הייאוש הארבע גלגלי.

 

הפלסטיקה יפה ומשדרת איכות ברוב המקרים, למעט זמזום קל בסל"ד סרק של חיפוי הכידון, וחולשה מובנית של לשונית הכיסוי הקטנטנה של הסוויץ' שנראית לנו מיותרת ונוטה להתלש, אם כי היא מחזיקה מעמד בשלמות עד כה.

הבלימה נעשית על ידי דיסק בסיסי מקדימה ותוף, עוד יותר בסיסי, מאחור. אין לנו תלונות אמיתיות בנושא, כיוון שהקטנוע בולם היטב וברגש מספק – לסוגו ולתאוצות שהוא מסוגל לייצר, אלא שבאופן אוטומטי כמעט, אנחנו מציינים את קיום המערכת הפרה-היסטורית בכל דגם בו אנו נתקלים, pcx או chill.


מה עוד?

וו קשירה קטן ושימושי מעל מדרס הרגליים, קשת אחורית שהיא גם ידיות מורכב, מתלים קשיחים מספיק כדי לא לסגור מהלך מעל מהמורות, המספקים יציבות וגם נוחות, צריכת דלק של 1:32 קמ"ל בתנאי מבחן/הרצה נמרצת, מצערת ארוכת מהלך וחיבור וריאטור נעים.

בעבור 11,900 השקלים שמבקשים עבורו בסטומפ, מדובר בחבילה מעניינת ומסקרנת ביותר.

את החודשים הקרובים נבלה עם הצ'יל הקטן, עם כניסת החורף ובוא הגשמים, ונדווח לכם על החיים המשותפים ועל העלויות השונות הכרוכות בהם.

 

תעודת זהות

UM GLOBAL Chill 125

רשיון A2

מחיר 11,900 ש"ח

 

נתונים טכניים

מנוע: סינגל, 4 פעימות מקורר אוויר ומוזרק דלק

נפח: 124.7 סמ"ק

הספק: 10 כ"ס ב-7,500 סל"ד

מתלה קדמי: טלסקופי, מתלה אחורי: צמד בולמים

צמיג קדמי: 110/70-12

צמיג אחורי: 120/70-12

אורך: 1,900 מ"מ

רוחב: 650 מ"מ

מרווח גחון: 110 מ"מ

בסיס גלגלים: 1,330 מ"מ

מיכל דלק: 5 ל'

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל