מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
ברקום שמאל
לרט
סטפן
rok-straps רצועות קשירה 140
פרפקט קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
לרט
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קיוואי סיטיבלייד 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

קיוואי סיטיבלייד 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

עמית משיח

צילום: אריק רוזנבלום

למי מכם שטרם הפנים, המונח 'במבחן ארוך טווח' הוא בעצם שם קוד לעבודת פרך! כל יד אפשרית, תטה ותחמוד, התנעות קרות, התנעות חמות, יחס חם ודואג מחד – ושימוש אנטנסיבי-אגרסיבי, כמעט מעבר לכוונות המהנדס מאידך.

אז מה על הפרק? – מבחן עמידות אמיתי וראוי; את השם קיוואי כבר שמעתם. חברה סינית ותיקה.

הגיע הזמן להודות על האמת: את השם קיוואי אנחנו שומעים ורואים על הכבישים, בעקביות, כבר יותר מעשר שנים… זאת אומרת שמשהו פה מצליח.

נוסחת היצרנים הסינים בקטגוריית קטנועי ה-125 סמ"ק ואופנועי התקציב, פשוטה ומוכחת – קנה תכנון מנוע מחברה מוכרת (בלי שמות, הונדה), ייצר וקבל דגם ישן, מוכח ואמין. הוסף לו עיצוב ומראה עדכני, והנה יש לך קלף מנצח – גם זול וגם עמיד.

מי שינסה להחליף בחודשים הקרובים את הימאהה טריסיטי שסיים את שרותו במערכת בגבורה, הוא הקיוואי סיטיבלייד 125, קטנוע מעוצב וחביב, בעל גלגלי 14" ויכולת עירונית מצויינת. עד היום בכל המבחנים שערכנו לו, הצטיין הסיטיבלייד וקיבל ציון גבוה מכל הבוחנים, אז כמובן דובר על קטנוע רענן ולתקופה קצרה – איך יתמודד הסיטיבלייד במבחן ארוך טווח? זאת נדווח במהלך החודשים הקרובים.

הרבה עבודה מצפה לקטנוע – וגם לא מעט איפוק לנו – שני גלגלים, אין ABS, לפחות הגלגלים גדולים ויש מערכת לבלימה משולבת, אין שקע מצית ואין קירור נוזל – ההשלכות של זה על ההספק הסופי הצנום – 9 כ"ס – המושך משקל צנום גם כן – 123 ק"ג סה"כ.

המנוע מוזרק ומותאם יורו4, כמובן. הפלסטיקה עושה רושם איכותי ומבטיח, אין מספיק מקום מתחת לכיסא – קסדה שלמה ותו לא, זה אומר שבעתיד הקרוב נשקול גם הוספת ארגז, אך בינתיים – הרושם הראשוני שלנו מן הקיוואי הצנום בהחלט מבטיח.

במישור הצרכני, מדובר פה על ערך מחיר-תמורה טוב, עם תג מחיר של כ-13,000 ש"ח, ומבצעים רבים שעורך היבואן שמיקמו אותו לא פעם מתחת לקו 10,000 השקלים, מהווה הסיטי בלייד מתחרה ראוי וזול.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל