fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

אדם בלנגה

צילום: אדם בלנגה

מד-אוץ נוכחי: 189 ק"מ

יש הרבה דברים שאני מעדיף לעשות מאשר לתקן פנצ'ר באופנוע, נגיד… ללכת לחוף הים, לאכול גלידה ליד הבית או תתפלאו אפילו לשבת בבית קפה ולכתוב את שורות אלו. הבעיה שלפיאג'ו מדלי לא ממש אכפת מזה ומצאתי את עצמי בשישי בבוקר עם פאנצ'ר לתפארת מדינת ישראל – אותו תיקנו במוסך המרכזי בזריזות וביעילות, בדרך לאיסוף אופנוע למבחן.

בדיווח הראשון של המבחן ארוך הטווח של הפיאג'ו מדלי חשבנו להוסיף ארגז גדול מאחור, אך אנו שמחים לבשר שאין באמת צורך להוסיף ארגז, הצלחנו להכניס 2 קסדות מלאות לתא המטען של הקטנצי'ק הזה ועוד וו התלייה השימושי מקדימה מחזיק את שקיות הסופר של כתבנו האמיץ והרווק, אז תיקחו את המילה "קניות" בעירבון מוגבל.

החודש הספיק הפיאג'ו להיבחן בידי מספר חברי מערכת במשימות היום יום, כאשר הדרישות ממנו שונות מבוחן לבוחן – לדעת חברי המערכת הדבר הכי חשוב בקטנוע הוא השימושיות הגבוהה שלו שנובעת בעיקר מהיכולות העירוניות בתחום השתחלות בין רכבים, שפע מקום האיחסון, ונוחות הרכיבה הגבוהה.

עכשיו סיפור. הלכתי עם חבר לחוף הים, ואמרתי לו שאני אאסוף אותו, עצרתי מתחת לביתו והוצאתי קסדה מתא המטען – את התיק הגדול עם האוכל תליתי על הוו מקדימה. ממש לידינו עצר זוג מקסים עם הקטנוע הכי נמכר בישראל (תנחשו לבד) ובחנייה הבחור קושר את הקסדה שלו מחוץ לקטנוע בשרשרת. מבאס וחסר טעם. כל זאת בזמן שתא המטען של המדלי כבר בלע שתי קסדות. בדיוק כמו שהיינו מצפים מהקטנוע. שלא יגביל ביום יום ויעשה כל שידרש.

לקחנו את המדלי ליום סידורים ארוך במהלך מבחן דרכים, כבישי תל אביב אף פעם לא פנויים ועם הפיאג'ו היה קל מאוד להתנהל, עליה וירידה ממדרכות, חניה במקומות דחוקים והשתחלות בתנועה כולן היו משימות קלות למדלי, קטנוע המנהלים שגם היה לרשותנו לא שש לעשות אף אחד מהדברים האלו באותה הקלות והביטחון, וזאת הקטגורייה הנמכרת בישראל. אולי דווקא סגמנט ה- 16 אינץ' הוא הנכון לרוכב הישראלי – בדגש על התל-אביבי?

בדיווח הבא אנו מקווים לסיים את ההרצה, לקחת את המדלי לגבולותיו ולבחון אותו "תחת עומס" וברכיבות ארוכות.

תעודת זהות

מדלי 125IE
מחיר: 19,047 ₪
לפי מחירון 01/17
המחיר ללא אגרת רישוי והוצאות רישוי וכולל מע"מ.

דרגת רישיון: A2

דרגת זיהום אוויר: 2

אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

נתונים טכניים

מנוע: 125 סמ"ק I-Get עם סטארט-סטופ SOHC מקורר נוזל

הספק: 12 כ"ס ב-8,250 סל"ד

מומנט: 11.5 נ"מ ב-6,500 סל"ד

שלדה: עריסה יחידה מפלדה

מתלים: קדמי טלסקופים מהלך 88 מ"מ
אחורי בולם יחיד מהלך 76 מ"מ כיוון פרילוד 5 מצבים

גלגלים: קדמי 100/80-16
אחורי 110/80-14

בלמים: קדמי: דיסק 260 מ"מ קליפר צף שתי בוכנות

אחורי: דיסק 240 מ,מ קליפר צף שתי בוכנות

בטיחות: ABS שני ערוצים של Bosch

מדידות

אורך: 202 ס"מ

גובה: 118 ס"מ

בסיס גלגלים: 139 ס"מ

משקל: 138 ק"ג

צריכת דלק יצרן: 1:47.5 ק"מל

מדידה במבחן: 1:45 ק"מל

טיפולים נדרשים פעם ב-10,000 ק"מ טיפול שמנים ומסננים וכל 20,000 ק"מ יטופל מכלול הוריאטור כולל רצועה, בין לבין ישנן ביקורות תקופות פעם ב-5,000 ק"מ ללא עלות

גלריה

2 תגובות ל פיאג'ו מדלי 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל