fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר

בשירות המערכת | קיוואי סופרלייט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

בשירות המערכת | קיוואי סופרלייט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

עמית משיח

צילום: אריק רוזנבלום

במהלך החודש האחרון הספיק הסופרלייט לצבור כ-200 ק"מ – בעיקר בעיר אבל לא רק, נסיעות בין עירוניות מצריכות אומנם סבלנות ומשנה זהירות אבל אפשריות – במהלכן הוא הצליח לשכנע אותנו בכמה עובדות ניצחות:

הוא נוח בכיסא הרוכב, לא נוח בכיסא המורכב. הוא משתחל בעיר – למרות סוגו ובגלל גודלו (קוטנו).
הבלם הקדמי חלש, חסר רגש ופשוט לא מספיק טוב, למרבה המזל הבלם האחורי ומערכת הבלימה המשולבת מפצים על כך ואנו מוצאים את עצמנו בולמים יותר באחורי – מטעמי נוחות ואפקטיביות… קסטום או לא קסטום?

תיקי האוכף שלו יעילים אבל לא נוחים לשימוש, הם בעלי אבזם וריצ'רץ', לא אטומים מספיק למים ודי פשוטים, אבל אינם מפריעים מבחינת רוחבם ויושבים על תושבת חזקה כך שלא מתקפלים תחת עומס הכבודה.

ההילוך ראשון ח-ל-ש. זה אפילו לא הגיוני לכתוב כזה ביטוי…  אולי שינוי בגלגלי השיניים יועיל ויניב פתיחה קצת יותר חזקה וחלקה כי כרגע גם קשישים על קלנועית נותנים לו 'פייט' ביציאה מרמזור.

בסעיף בלאי ותיקונים יש לנו חידוש אחד לדיווח, בעקבות מפגש עם שער ברזל חסון, בעת תמרון רגלי לאחור, נשברה תושבת המאותת השמאלי אחורי, כלומר תושבת הפנס האחורי – כי המאותתים יושבים על תושבת הפלסטיק, משני צידיו של הפנס האחורי.

טלפון למוסך ברח' הסדנה כדי לוודא שיש במלאי את החלק ואחרי מחצית שעת עבודה וקפה יצאנו עם תושבת פנס אחורי חדשה; 195.95 ש"ח עלות החלק, עוד 110 על העבודה – 358 ש"ח כולל המע"מ.
מצד אחד לא נורא, מצד שני – זה הרוורס הכי יקר שעשינו לאחרונה.

אבל לא רק אביזרים ואפטרמרקט יש לקיוואי יוצא הדופן הזה – גם מועדון רוכבים, עם  קבוצה פעילה בפייסבוק. הם רוכבים יחדיו, מטפלים בצוותא ורוקמים מזימות מרחיקות לכת – על טיולים בקצב רגוע, לאורכה ולרוחבה של הארץ. נציגות של חברי המערכת נפגשה זה מכבר עם חברי המועדון ואנחנו שוקלים שיתופי פעולה עתידיים, או לפחות להצטרף לאחד מטיולי המועדון – כדי לדווח מהשטח.

2 תגובות ל בשירות המערכת | קיוואי סופרלייט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שני

  1. יהיה מעניין לקחת אותו טיול מהצפון לאילת 🙂 כמובן בלי כביש 6 חח

  2. אני לקחתי אותו מראשון לאילת. נסיעה בכיף
    גם עשיתי כיוון צפון מראשון לנפחיה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל