fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
HJC
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

הארלי דייוידסון רוכשת את דוקאטי – פייק ניוז או The real deal?

הארלי דייוידסון רוכשת את דוקאטי – פייק ניוז או The real deal?

לפני כמה חודשים דובר על כך שקבוצת פולקסווגן, בעליה בין השאר של חברת דוקאטי, מתכננת להעמיד את המותג האיטלקי למכירה. פולקסווגן רכשה את דוקאטי מידי אאודי ב-2012, אך בעקבות שערוריית הדיזל, הפיצויים והפסד הכסף האסטרונומי שבא בעקבותיה, נאלצת ההחברה להתחיל להצטמצם. 

"מקורות יודעי דבר" דיווחו כי דוקאטי עומדת למכירה, וחשפו כי במירוץ לרכישתה של החברה ששווה לפי ההערכות כ-1.5 מיליארד אירו, מתחרה הארלי דייווידסון, כמו גם באג'ג' ההודית. השמועה אומרת כי בהארלי שכרו את שירותיו של בנק ההשקעות הענק גולדמן-זאקס, לטובת סגירת העסקה. 

נראה שהעסקה (למרות שעדיין לא הוכרז רשמית כי דוקאטי עומדת למכירה) תספק מצב של WIN WIN לשני הצדדים – VW צריכה כאמור את הכסף והיא תהיה חייבת לקצץ באחזקות שהן לדבריה "לא הכרחיות", והארלי, שסובלת באמריקה מירידה בדרישה עקב בסיס לקוחות מזדקן, צריכה להגדיל את ההכנסות.

המיזוג המיוחד והמעניין הזה, יתקיים כנראה לאחר תערוכת האופנועים הקרובה במילאנו. 

מוכנים להארלי דייווידסון דיאבל? דוקאטי ספורטסטר? מעניין אילו יצירות מופלאות יספקו לנו שני מותגים אילו, במידה והסיפור הזה באמת הולך לקרות. 

גלריה

16 תגובות ל הארלי דייוידסון רוכשת את דוקאטי – פייק ניוז או The real deal?

  1. הנוסחה לייצר אופנוע טוב זול סחיר ואמין ,גם הכי זול שלהם יקר מהזול היפני .
    מה העניין לעשות מעט חשיבה חדשה ?ענף האופנועים לא עומד רק על חלקי פרמיום .לא בושה לראות איך היפנים מתנהלים בעניין .
    מישהו שם צריך לעשות חושבים .

  2. החיבור הגיוני, שני מותגים שאהבה לאופנועים נדבקת בהם חזק, כמו גם עיצוב על חשבון נוחות. לחבר את שניהם זה יפה, בתנאי שהכוח המשותף יביא להוזלה במוצר הסופי. הסינים מעתיקים את כולם, ועושים דברים נפלאים, ראו את הצלחת המותגים "לונסין" ו"קיוואי". מה שלא יהיה זול לא יימכר. אנשים כבר לא מוכנים לשלם כפול מחיר על "מותג". לא שאין תמורה לאיכות, זה העניין של הגלובליזציה והמיתון הכבד. פשוטי העם הם המסה הגדולה של הקונים, מי שלא יתאים את עצמו למסה פשוט לא ימכור. הטעות שהם עומדים לעשות היא ליצר דוקטי, והארלי גנרי. את זה עושים הסינים. אם הארלי לא ידעו לשמור על החספוס האופייני למותגי המקור, גם אז הם יאבדו קהל לקוחות רב. הארלי כבר עכשיו בדרך לשם, וזה עצוב.

  3. פולקסווגן לא יכולה לרכוש את דוקאטי מאודי כי אודי בבעלותה.
    דוקאטי מוחזקת על ידי למבורגיני שמוחזקת על ידי אודי שמוחזקת על ידי פולקסווגן.
    ב 2012 דוקאטי נרכשה מחברה שעונה לשם Performance Motorcycles SpA

  4. הכביש זה לא מסלול מרוצים. עבור רובנו 99% מהרכיבות הם בכרך העירוני. על אופנוע לא מעניין לרכב יותר מ 120 קמ"ש, זה הרוח, זה הסיכון העצום לפגוש בהפתעה, ולא להספיק להגיב לה בזמן. תתקדם לסיני, נסה TNT250(שפוי, מרגש ובעיצוב איטלקי), שישאיר לך ארנק תפוח במני מזומני לפנק בו את יקריך.

  5. הקרטל מנסה להכתיב תנאים גם לקיוואי ישראל, והוא די מצליח, אבל יש לו בעיה: שנים שהקרטל טוחן לנו סיני זול זה "זבל", ויפני יקר זה איכות, ואפילו אתה אומר"מזומני שווה איכות"(שזה קשקוש). אם קיוואי יקבל בישראל תג מחיר קרטלי(ויקר), יוצא שהקרטל מסכים שהוא גם איכותי, לזאת הקרטל לא יכול להסכים(למרות שזה נכון). לא חסרות לקרטל שיטות מלוכלכות, והוא מצא שיטה אחרת, הוא דחף לציבור הלקוחות אופניים-חשמליים שהם יותר זולים מקטנוע סיני איכותי(גם כי אים חובת ביטוח חובה), וככה הוא פגע במכירות של הסיניים בישראל. זה קרטל מלוכלך! אתה לא אשם שקורים לך רמי קאוואסאקי. יפני זה טוב, מטרו-מוטור זה חרא! אם יש לך בעיה לך להתבכיין אצל גדי אבירם, לא אצלי.

  6. אתה ליצן או מנסה למכור שטויות בכל מחיר? יפני זה מעולה ביצועים לצד אמינות בלי להתייחס למחירים בארץ. אירופאי זה לעיוורים ואילו סיני זה לתפרנים או טיפשים כי הזול בסוף עולה יקר.אבל אח יקר אני מאחל לך פרנסה טובה מאת ה' כי פראירים לא מתים רק מתחלפים. היה מי שאמר.

  7. ברור שיפני זה מעולה, כמו שברור שמטרו זה חרא, וסיני זול זה מצוין. בישראל היפני נמכר במחיר קרטלי, ולכן הפער נוטה לטובת הסיני. עניין של עלות תועלת. רמי בכייני, על איזה ביצועים אתה מדבר איתי? אנחנו רוכבים על כבישים ציבוריים, גם ב 99% מהשנה הכביש יבש מגשם, ולכן כל מי שיש לו ABS מנתק אותו(כי כולם יודעים שעל כביש יבש ABS גורע מהבטיחות באופן משמעותי). הקרטל החזירי העביר חוק, שנותן הוזלות במס ייבוא ובביטוח החובה, על ABS, לא כי ABS מוסיף לבטיחות, אלא כדי להשיג יתרון לא חוקי בתחרות עם הסיניים. הזול הסיני הוא זול נקודה!!! את הפתגמים הדבילים שלך תשמור לעצמך. לקנות קיוואי זאת עסקה חכמה, טיפש מי שלא מבין את זה. במקרה שלך אתה שבוי של הקרטל, תנחומי. רמי תתקדם לסיני נסה שם אחר כגון: "רמי Loncin".

  8. כבר בפעם הראשונה שהתיחסתי אליך הבנתי שאתה צריך טיפול אני לא שבוי של אף אחד אפילו לא של אישתי. יש דרך לקנות יפני לא דרך הסוכניות ובזול אבל אתה חי בתקופת האבן ותוחן מים את הדברים שאני כותב פה אני כותב מתוך ניסיון רב. אין הרבה "חכמים" כמותך לכן תמשיך לרכב על הסיני שלך לעבר השקיעה רק תזהר לא לשקוע.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל