fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
MV קוביה

חוגגים 30 שנה למטרו

חוגגים 30 שנה למטרו

אופיר דואק

צילומים:מושיקו דהן  MD-studio

ביום שלישי בערב ציינה חברת מטרו מוטור 30 שנה להיווסדה באירוע מושקע בהאנגר 11 בתל אביב. האירוע קיבץ אליו את בכירי הענף הדו גלגלי בארץ ושלל רוכבים מכל הסוגים שבאו לחלוק כבוד ליבואנית הרכב הדו גלגלי הגדולה בארץ.
את האירוע כיבד בנוכחותו שר התחבורה ישראל כץ שנשא דברים ואמר שהרכב הדו-גלגלי הוא צורך חיוני בכבישי מדינת ישראל שמהווה פתרון קיים וזמין לבעיות התחבורה בארץ, חבל שבפועל הדברים נראים קצת אחרת.
על התוכנית האומנותית היו אמונים חברי להקת ה-Magical Mystery Tour בתגבור ירמי קפלן, מאור כהן ודנה ברגר כשברקע מגוון הכלים של מטרו בסיוע דוגמניות חינניות.

גולת הכותרת של האירוע הייתה חשיפתו של המקסים (MAXSYM) החדש של סאן יאנג שנחשף בתערוכת מילאנו 2010. המקסים הינו הקטנוע הגדול בהיצע של סאן יאנג ומכניס אותה לתחרות בפלח השוק  של קטנועי היוקרה גדולי הנפח. העיצוב אמנם לא יוצא דופן בלשון המעטה אבל המפרט נשמע מבטיח. המקסים מביא איתו מנוע 399 סמ"ק מוזרק, שמספק 33 כ"ס, מערכת בלימה משולבת, תאורת LED מלפנים ובולם אחורי מתכוונן. הנשק הסודי של המקסים יהיה המחיר שיעמוד על 34,985 ₪, נמוך משמעותית מכל קטנוע 400 סמ"ק אחר בשוק. אנחנו בדו"גרי מקווים להביא לכם רשמים ראשונים מהמקסים החדש בקרוב.

סאן יאנג MAXSYM 400i – נתונים טכניים

מנוע: סינגל, ארבע פעימות, קירור נוזל 4 שסתומים, הזרקת דלק
נפח: 399.סמ"ק
הספק: 33 כ"ס
מתלה קדמי: מזלג טלסקופי
מתלה אחורי: בולם כפול, מתכוונן
בלמים: קדמי דיסק כפול 275 מ"מ, אחורי דיסק 275 מ"מ
צמיגים: קדמי 120/70-15, אחורי 160/60-14
בסיס גלגלים: 1,575 מ"מ
אורך/רוחב/גובה: 194/78.3/227.5 ס"מ
משקל יבש: 201 ק"ג

הייתם באירוע של מטרו מוטור ? רוצים לספר חוויות ? בואו לדף הפייסבוק של דו"גרי

גלריה

7 תגובות ל חוגגים 30 שנה למטרו

  1. הארוע היה ,לדעתי, די גרוע,
    הניהול והאירגון היו על הפנים.
    כבר לקראת עשר וחצי אנשים התחילו להתמוסס…
    חבל יכול היה להיות ארוע ענק…

  2. מטרו מברוק על המקסים ועל שלושים שנות פעילות בענף.
    ישראל כץ – נקווה לבשורות טובות ולא סתם שביזבזת זמנך בערב הזה

  3. נשמע אחלה חבילה השאלהמה האמינות של המנוע. פעם ראשונה שיש סאן יאנג בנפח כזה

  4. לא מתאים למטרו כזה ארוע ואירגון…
    אבל כל הכבוד על ההישגים במכירות.
    חנן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל