fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

ק.ט.מ רוכשת את GAS GAS

ק.ט.מ רוכשת את GAS GAS

מערכת מוטו

צילום: יצרן

בק.ט.מ כבר הוציאו הודעה רשמית, ולמרות שזה עדיין תלוי אישור ממשלתי (שכנראה יינתן), לפי כל התוכניות, הענקית האוסטרית תרכוש מעל לחצי מאחזקת חברת GASGAS הספרדית, המתמחה בייצור אופנועי אנדורו וטריאל. אם וכאשר תצא העסקה אל הפועל, ק.ט.מ תבצע אותה מול חברת האם של גאס גאס – "Black Toro Capital". בכך, מרוויחים הכתומים פס ייצור נוסף באירופה, בעיר ג'ירונה שבספרד.

חברת Black Toro Capital, מחזיקה גם בחברת בת נוספת, Torrot שמה, המתמחה בייצור אופנועי סופרמוטו, טריאל ומוטוקרוס חשמליים לילדים, וכמו גם קטנועים, אופניים ורכבים חשמליים נוספים. 13 מיליון האירו שהשקיעו הבעלים הספרדים של גאס גאס בה, הם למעשה מה שהציל אותה במשבר האחרון והכסף הגדול אפשר למעשה את המשך הייצור.

תחת המטרייה של ק.ט.מ, צפויים כנראה דגמי אנדורו וטריאל חדשים, אך יותר מהכל, יש כאן מהלך ברור של ק.ט.מ אל עומקה של תעשיית האופנועים החשמלית. אופנועי גאסגאס ומוצרי Torrot השונים צפוים להימכר עכשיו לצד דגמי ק.ט.מ השונים בסוכנויות באירופה, ואם נצטרך להעריך, לא רחוק היום שנראה מוצרי Torrot כתומים עם לוגו KTM עליהם.

מנכ"ל ק.ט.מ סטפן פרייר, כבר הודיע בעבר שק.ט.מ לוטשת עיניים לכיוון דוקאטי, שנמצאת נכון להיום בבעלות פולקסווגן. ניתן להעריך שאם לענק האוסטרי תינתן הזדמנות, הוא לא יהסס לבלוע עוד מותג אירופי מוכר.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל