fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

ק.ט.מ משיקה רשמית את ה-SX-E 5

ק.ט.מ משיקה רשמית את ה-SX-E 5

מערכת מוטו

צילום: יצרן

אופנוע מוטוקרוס חשמלי מקצועי לילדים – נשמע כמו סתם עוד צעצוע? תחשבו שוב. מדובר בדגם SX – מוטוקרוס טהור שק.ט.מ מציגה בצורה רשמית.
מבחינת האוסטרים, ה-SX-E הוא מוצר מהפכני – הוא שקט, מתאים לטווח גילאים גדול יותר על ידי שינוי גובה המושב וקיט הנמכה, וכמעט לא דורש תחזוקה ולדברי ק.ט.מ, אלו יתרונות שיכולים וצריכים למשוך עוד משפחות וילדים לתוך העולם המוטורי.

ב-ק.ט.מ מדגישים גם את קלות התפעול – מנוע האופנוע לא פולט חום, לא מרעיש, ודורש פחות תפעול מדגם עם מנוע בנזין – ולמעשה, עובדי ק.ט.מ שהיו אמונים על פיתוח החשמלי הקטן, "תרמו" את ילדיהם למדע, ואלו שימשו בתור רוכבי מבחן והיו חלק בלתי נפרד מהתהליך. במהלך המבחנים, הביא ה-SX-E לתוצאות טובות כשל ה-SX50 הרגיל, ולעיתים אף יותר. ה-SX-E מצטיין גם בשימושיות – סיימתם רכיבה? אפשר פשוט להניח את האופנוע על הצד בלי חשש לנזילות, וגם לשטוף יותר קל – פחות שמנים ודלקים שנדבקים למנוע ולמכלולים.

ה-SX-E נועד לרוכבים צעירים, מקצוענים ומתחילים כאחד. מנוע חשמלי 48 וולט מקורר אוויר המפיק כ-5 קילו-וואט של כח (שהם כמעט 7 כ"ס) שזמינים ב-3,900 סל"ד, מערך מתלים מובחר מבית WP מדגם XACT הכולל מזלג הפוך בקוטר 35 מ"מ ומהלך של 205 מ"מ, ובולם יחיד מאחורה עם מהלך מתלה של 185 מ"מ ושאר המכלולים המקצועיים שנלקחו מה-SX50 הרגיל, מעידים כי המיניקרוסר הזה הוא הדבר האמיתי.

לא פחות מ-6 מצבי רכיבה זמינים כאן, כאשר על כולם יכול הרוכב (או ההורה) לפקד מהצג שיושב בין הכידון למושב. הבורר נועד לריסון הכח המתפרץ של המנועים החשמליים, שכידוע, משחררים את הכח כבר מההתחלה. המצב הראשון הוא האיטי ביותר, ומאפשר להורה לעקוב בהליכה מהירה או ריצה קלה אחרי הילד הרוכב, והמצב השישי הוא המהיר ביותר ומיועד לרוכבים מקצועיים. עוד בבורר מצבי הרכיבה – תצוגת מצב סוללה. ק.ט.מ מציעה גם "דונגל" שמאפשר לנעול את הבורר ולשמור את מצבי הרכיבה – לטובת רוכבים פחות מנוסים שרוכבים בליווי צמוד של ההורים.

ב.ק.ט.מ מצהירים על טווח של עד שעתיים לרוכבים מתחילים (במצבי הרכיבה הראשונים) וכ-25 דקות זמן סוללה אצל רוכבים מקצוענים (במצבי הרכיבה המתקדמים)
לטובת הבטיחות, דאגו ב-ק.ט.מ ל-"קיל-סוויץ'" שמחובר לרוכב ומנתק את פעולת המנוע במקרה של התרסקות. עוד פרטים מעניינים: גובה המושב עומד על 684 מ"מ, כאשר כאמור ניתן לבחור בין כמה גבהים, מרווח הגחון נדיב ועומד על 252 מ"מ, והמשקל המוצהר עומד על 40.5 ק"ג, מה שאומר שה-SX-E קל יותר בק"ג אחד מדגם ה-SX50 הרגיל.

תשובות לשאלות כמו אם ומתי יגיע ה-SX החשמלי לישראל, וכמה הוא יעלה עדיין אין לנו, אך עם התפתחות ספורט רכיבת השטח בישראל בקרב הצעירים, אנחנו חושבים שאכן יש לו מקום.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל