fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

ק.ט.מ משיקה את דגמי האינדורו 2018 בישראל

ק.ט.מ משיקה את דגמי האינדורו 2018 בישראל

צילום: ניר עמוס

אמש השיקה ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית KTM, אינדיאן, TGB ופיז'ו, את דגמי האינדורו של היצרן האוסטרי לשנת הדגם 2018, כשהחידוש העיקרי הוא הזרקת הדלק בדגמי ה- 250 ו- 300 דו"פ.

ההשקה התקיימה בסוכנות "סדנת האלופים" בפרדס חנה, באירוע נכחו גם מנהלי סוכנויות הרשת, מצפון ועד דרום, אשר זכו גם הם לרכוב על הדגמים החדשים. עיקרי השינויים בדגמי 2018 הם המעבר להזרקת דלק בדגמי הדו"פ, על שאר השינויים תוכלו לקרוא כאן, ובכתבת המבחן המלאה נפרט אף יותר על אופי המערכת. מחיר דגם ה- 250 דו"פ המוזרק נקבע על 60,900 ש"ח וה- 300 יעלה 71,900, אם תרצו את אחד מהם בגרסת סיקס דייז תדרשו להוסיף עוד 4,000 ש"ח, השנה גרסת הסיקס דייז מוקדשת למרוץ שהתקיים בשבוע שעבר בצרפת ובו זכה במדליית כסף תומר שמש, מבעלי הסוכנות המארחת סדנת האלופים. עוד סופר לנו שבקרוב יגיע לארץ דגם ה- XC-W125 ברישוי אפור וימלא את מקומו של ה- EXC125 שירד מיצור בשנה שעברה. את המחירון המלא תוכלו לראות שסוף הכתבה

במהלך ההשקה רכבנו על דגמי 2018, זאת התרשמותו הראשונית של יקיר המערכת, גלעד בן זקן:

"עבורי זו היתה טעימה ראשונה למנועי הדו"פ המוזרקים של היצרן האוסטרי, תחילה כשמניעים את המנוע ניתן כבר להבחין בהבדל שיש הרבה פחות עשן כחלחל מהפליטה. לאחר מספר רגעים של תחילת תנועה הבחנתי ברגישות מחשב המנוע לטמפרטורת העבודה. כל עוד חום המנוע עדיין אינו אידיאלי לעבודה, הזנת הדלק נותרת עשירה ויש כמו תופעה של חנק באזור אמצע המצערת, כמו לרכב עם צ'וק פתוח במנועים הישנים. לוקח למנוע כ-5 דקות רכיבה להתחמם ואז העסק הופך אידיאלי.

מכיוון שרכבנו בשיירה אז בכניסה ליער מהר מאוד הגענו לקצב רכיבה איטי, דבר שהמחיש טוב מאוד את המומנט החדש שיש למנועים הללו, יש ממש צליל שונה למנוע בסל"ד אפסי, שומעים שהוא מכוון לעבודת טירטור "דיזלית" בכלום סל"ד ועדיין לספק מומנט ראוי שמאפשר התקדמות טכנית איטית ולא להכבות.

תחושה נוספת שמורגשת בעיקר למי שרוכב קבוע על מנועי שתי פעימות באה מכיוון המצערת, אם אנו רגילים שכל מילימטר מצערת נותן תגובה חזקה ורבה, פותחת שסתום ודוחפת קדימה, דבר שדרש מאיתנו עד כה דיוק כירורגי בשימוש ומהלך מצערת מאוד קצר, כאן התמונה הפוכה לחלוטין. המצערת הזו ארוכה במהלכה וישנה רזולוציה אדירה לכל מילימטר במהלך המצערת, יחד עם הבלאנסר במנוע משנה שעברה שהעלים את הויברציות ומיתן את פרצי עליית הסל"ד, המנועים הללו הם מנועי הדו"פ הראשונים שאפשר להצמיד להם את המילה לינאריים ובאמת להתכוון לכך. כדי לקבל פיצוץ צריך לפתוח את מלוא חופן המצערת, ניגונים קטנים על המצערת יביאו תגובות צפויות של תוספות כוח או הפחתות כוח לפי הצורך, אבל לא תבוא בהלה או צהלה, שום שסתום לא יפתח במפתיע ויטיס אותנו קדימה.

המצערת הזו של דגמי ה-TPI החדשים של 2018 יחד עם מידות השלדה החדשות של 2017 הביאו אופנוע קטן יחסית וקליל במידותיו שלא מאיים על מי מאיתנו שאינם גמלים מהלכים על שתיים ויודעי קרוא וכתוב ויחד עם אופי המנוע הצפוי שהטכנולוגיה החדשה הצליחה לייצר לנו הפכו את אופנועי האקסטרים אנדורו הללו למתאימים לכל רמת רכיבה.

בהחלט ניתן להתחיל מכזה אופנוע כאופנוע אנדורו מקצועי ראשון, ללא ספק."

המחירון המלא

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל