fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

עופר אבניר: החל שיווק רכבים תפעוליים חשמליים מתוצרת EXCAR

עופר אבניר: החל שיווק רכבים תפעוליים חשמליים מתוצרת EXCAR

גיא בן ברק    צילום: אסף רחמים

אבניר חברה לרכב בע"מ, תחל בייבוא של רכבי עבודה חשמליים מתוצרת EXCAR למרחב התפעולי. חברת EXCAR הוקמה מראש כיזמות רכבי 4 גלגלים חשמליים בעבור שוק העבודה. החברה מייצאת את רוב דגמיה השונים לצפון אמריקה, קנדה אירופה, מרכז ודרום אמריקה, אפריקה ועוד. EXCAR נחשבת לאחת החברות המובילות בעולם לייצור כלי רכב חשמליים ייעודים.

EXCAR קנה את המוניטין שלו הודות לאיכות ואמינות המוצרים שלו לצד המקוריות והחשיבה על נוחות המפעיל לצד שימושיות הכלי. בכל דגמי הרכב המוצעים (פירוט בהמשך) של EXCAR שמים דגש רב על שימוש בחומרים איכותיים כמו שלדות אלומיניום קלות התורמות לקשיחות המרכב, קפיצי סלילים ומנוע חשמלי תוצרת KDS האמריקאית נטול פחמים (AC) המבטיח אורך חיים בלתי מוגבל כמעט, ללא צורך בתחזוקה שוטפת. כל זאת לצד הקפדה על איכות הרכבה ורמת גימור גבוהים תוך שימוש במכלולים מכאניים ואלקטרונים של מיטב היצרנים המובילים בעולם הרכב והמיכון. בכל הכלים ניתן למצוא בקרי מנוע אמריקאים של CURTIS מצברי TROJAN אמריקאים אף הם וצמיגי KENDA ועוד. השימוש במכלולים אלו מבטיחים אמינות גבוהה של המוצר לאורך שנים, לצד אחזקה פשוטה וזולה, מה שעושה את הכלים של EXCAR לפופולאריים מאוד בכל העולם.

לכל כלי מתוצרת EXCAR ישנה שלדת אלומיניום ומכלולי שלדה מהטובים והמתקדמים בתעשייה כמו למשל קפיצי ספירלה המספקים נוחות ויציבות בנסיעה בכל דרך. מערכת ההנעה של הכלי פועלת באמצעות מנוע עוצמתי בעל הספק של 5 קילו וואט מסוג AC ללא פחמים,(החזק בקטגוריה) אשר אינו מצריך תחזוקה ומאריך ימים להבדיל ממנועים חשמליים DC, מערכת חשמל בעלת הספק של 48 וולט עם מערכת שמע הכוללת חיבור BLUETOOTH ומחבר USB לטלפון הנייד ובדשבורד ממוקם שקע מצית V12 וצמד רמקולים מקוריים הופכים את הנסיעה לנעימה ומספקים את כל הצרכים בתא הנוסעים. למנוע ישנו בקר שליטה תוצרת CURTIS# וכן מערכת בלימת מנוע מובנת Regernative Braking תוצרת KDS האמריקאית המאפשרת לטעון בעזרת מערכת הבלימה את המצבר בעת בלימת הרכב. המערכת אף מאפשרת ירידה בטוחה ללא חשש גם במדרון תלול. כל הכלים כוללים גם התקן גרירה ופגוש קדמי מקורי, גגון רחב להגנה מפני שמש וגשם שישה מצברי פריקה עמוקה 8 וולט בעלי הספק של 170 אמפר/שעה מתוצרת TROJAN האמריקני ומטען מובנה ON BOARD המאפשר טעינה מהירה ונוחה בכל מקום. בכל דגמי EXCAR מערכת תאורה LED המפחיתה את תצרוכת החשמל המונעת ירידה בטווח הנסיעה. להלן סוגי הדגמים השונים וייעודם:

A1S2 HUNTING – רכב תפעולי מרווח וקומפקטי בעל מרכב מוגבה המיועד לנהג ונוסע. הדגם מיועד לספק ניידות קלה ונוחה עבור שני אנשים בכל ולכל מקום, בין אם בדרך סלולה או שביל עפר. המרכב המוגבה מאפשר מעבר בטוח וקל מעל מכשולים כמו אבנים או בורות וככזה הוא מתאים מאוד למי שצריך להתנייד גם ברחבי הקיבוץ והמפעל.

A1S2+2 FF HUNTING – רכב תפעולי הפופולרי ביותר לארבעה נוסעים בעל מושב מתקפל שהופך למשטח מטען. הודות לספסל אחורי המתקפל והופך למשטח, דגם ה-2+2 מיועד לניידות נוחה של ארבעה נוסעים, שנים מלפנים ושנים מאחור או שני נוסעים פלוס מטען. המרכב המוגבה עם חישוקים בקוטר 10 אינטש וצמיגים במידה X1022 תוצרת KENDA המאפשרים מעבר בטוח וקל מעל מכשולים כמו אבנים או בורות. ככזה כלי זה מתאים מאוד למי שצריך להתנייד בשטחים התפעוליים של הקיבוץ והמפעל .

A1S4 HUNTING – רכב תפעולי בעל מרכב מוגבה מרווח לארבעה נוסעים עם הפנים לכיוון הנסיעה. כלי תפעולי מרשים, נוח ומרווח המיועד לנסיעה של חמישה נוסעים כשכל המושבים פונים אל כיוון הנסיעה. מוביל מושלם של עובדים או נוסעים בתחומי השטח התפעולי כמו קיבוצים, מושבים ומפעלים. המרכב המוגבה עם חישוקים בקוטר 10 אינטש וצמיגים במידה X1022 תוצרתKENDA המאפשרים יכולת עבירות גבוהה. הכלי מתאים למי שצריך להתנייד עם מספר אנשים גבוה ברחבי הקיבוץ והמפעל .

A1S4+2 FF HUNTING – רכב תפעולי בעל מרכב מוגבה עבור ארבעה נוסעים עם פנים לכיוון הנסיעה ואופציה לספסל מתקפל לעוד שני נוסעים שניתן להפוך למשטח העמסה. הכלי מיועד לכל מי שצריך להסיע ולנייד ארבעה או שישה נוסעים. שני ספסלים עם הפנים לכיוון הנסיעה ועוד ספסל אחורי מתקפל, מספקים אפשרות נסיעה לנהג פלוס חמישה נוסעים או לחילופין, קיפול פשוט וזריז של המושב האחורי והכלי הופך לבעל יכולת העמסה מרשימה. כלי ייחודי המתאים מאוד למשל במלונות ובתי הארחה, או כל אזור תפעולי הנפרש על פני שטח גדול, מפעלים, וקיבוצים .

A1S4+2FF STANDARD – רכב תפעולי בעל מרכב נמוך עבור ארבעה נוסעים עם אופציה לספסל מתקפל נוסף לטובת עוד שני נוסעים או משטח הטענה. מוביל נוסעים ועובדים קלאסי לשטחי המשק או המפעל ודרכים סלולות. המרכב הנמוך מספק יציבות, נוחות ובטיחות מחד ועליה או ירידה קלים ונוחים מאוד עבור הנהג או הנוסעים בעלי תנועה מוגבלת. אם אתם זקוקים להסיע ולנייד ארבעה או שישה נוסעים, זהו הדגם בשבילכם. שני ספסלים עם הפנים לכיוון הנסיעה ועוד ספסל אחורי מתקפל מספקים אפשרות נסיעה לשישה נוסעים או לחילופין, קיפול פשוט וזריז של המושב האחורי ויש מקום להעמיס מטען.
A1H2 FLAT BAD STANDARD – כלי תפעולי בעל מרכב נמוך עם ארגז משא ארוך הכולל שופכן (הייבר) חשמלי למשאות כבדים עבור נהג ונוסע. דגם שמיועד ומשרת מצוין את עובדי המשק, אחזקה, ניקיון, כביסה, חצרנים, עובדי נוי וכו' הודות לארגז מטען גדול ויכולת העמסה (600 ק"ג משקל כולל) גבוהה לצד מרכב נמוך המספק יציבות לצד עליה וירידה נוחה מהכלי.

A1H2 FLAT BAD HUNTING – רכב תפעולי בעל מרכב גבוה עם ארגז משא ארוך הכולל שופכן (הייבר) חשמלי למשאות כבדים עבור נהג ונוסע. דגם שמיועד ומשרת מצוין את עובדי החצר והמשק, אחזקה, ניקיון, כביסה וענפי השונים בשטחים תפעול . הודות לארגז מטען גדול ויכולת העמסה גבוהה (600 ק"ג משקל כולל) לצד מרכב מוגבה לכלי יש יכולת מעבר בטוח וקל מעל מכשולים גם כשהוא עמוס במטען בשטח הבנוי והסלול ומחוצה לו.

רווה תבורי, מנהל פיתוח עסקי ותחום מוסדי במחלקת פנאי שטח של עופר אבניר: " אבניר חברה לרכב בע"מ נכנסת לפעילות בתחום כלי הרכב החשמליים לעבודה במתחמים תפעוליים, לאחר תהליך למידה אל מול היצרן ובדיקה מקיפה של התחום. הכניסה לשוק היא אך טבעית עבורנו. רכבי העבודה והתפעול החשמליים באים כצורך משלים לפעילות הנגזרת מצד שאר חלקי הקבוצה, ונותנת מענה לקהל הלקוחות הרחב של חברתנו – מוסדי, קיבוצים, חקלאים, רשויות מקומיות, תעשייה, צבא וביטחון. כחלק מהבנת צרכי הלקוחות, בנינו חבילה שמציעה ללקוח יתרון מובהק במפרט הטכני של EXCAR, לצד שירות וטיפול בפריסה ארצית בכל רשת המוסכים של עופר אבניר. אלו הופכים את EXCAR לעסקה המשתלמת ביותר כיום בענף".

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל