fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן

סוזוקי מציגה מהדורה מוגבלת ל-GSX-R1000R

סוזוקי מציגה מהדורה מוגבלת ל-GSX-R1000R

אסף לביא

צילום: יצרן

היצרן היפני חוגג 100 שנים עם גרסה מוגבלת של אופנוע הדגל שלו, ה-GSX-R1000R – בצביעת אופנועי המוטוGP של ג'ואן מיר ואלכס רינס ששואבת השראה מאופנועי המרוץ של היצרן משנות ה-60'.

לפני 100 שנים הוקמה חברת סוזוקי שעסקה אז בייצור נולים לאריגת בדים, ב-1937 החלה בפיתוח רכבים אך פעילותה נעצרה עם פרוץ מלחמת העולם השנייה ומפעלי סוזוקי גם סופגים נזק במהלכה, עד שב-1945 היא עומדת על סף סגירה. סוזוקי החלה לייצר אופנועים ב-1952, עם קטנוע העונה לשם 'Power Free' ומאז אחראית לכמה מהאופנועים האייקוניים ביותר, ביניהם נמצאים גם להיטי שנות ה-80' בישראל: הסוזוקי GSX-R750, ה-GSX400, ה-DR600 ה-TS50 ועוד.

ה-GSX-R נולד ב-1984 כ-GSX-R400 שנמכר ביפן בלבד, שנה לאחר מכן הגיע גם לשאר העולם בגרסה בנפח גדול יותר המוכרת כ-GSX-R750F שהיה אחד מהסופרבייקים הראשונים עם שלדת אלומיניום מתקדמת מאוד לתקופה וביצועיים ברמה מאוד גבוהה לאופנוע כביש. עד 2001 היה ה-750 האח הספורטיבי במשפחה – ה-GSX-R1100 שנבנה על בסיסו תחילה התקבל בברכה אך ביקורות מאוחרות יותר תיארו אותו כגדול וכבד ולכן פחות ספורטיבי מה-750. ב-2001 הגיע ה-GSX-R1000 שהפך את ה-750 לדגם ביניים, ספק סופרספורט מוגדל וספק סופרבייק מוקטן ותפס את מקומו כסופרבייק התחרותי של החברה. ב-2017 החל שיווק גרסת ה-GSX-R1000R לצידו של דגם הליטר הרגיל, שמקבלת מספר שדרוגים במערכת הבלימה והמתלים, בקרת זינוק, תאורת יום, לוח מחוונים שונה ועוד. ה-GSX-R1000R אף ביקר בתחילת ספטמבר 3 פעמים על הפודיום, באליפות הסופרבייק הבריטית במסלול סילברסטון.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל