fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

נחשף: קאוואסאקי KRX 1000

נחשף: קאוואסאקי KRX 1000

אביעד רייס

צילום: יצרן

באיחור קליל של 11 שנים, נכנסת קאוואסאקי סוף סוף לסגמנט הכי חם בשטח – ה-SBS הספורטיבי כמובן. לכלי החדש קוראים TERYX KRX 1000, והוא נראה Bad-Ass לחלוטין. 

למען הסר ספק – מדובר בכלי חדש לגמרי מבית קאוואסאקי, ולא בדגם ספורטיבי של רכב העבודה, ה-TERYX. ה-KRX מצויד במנוע טווין מקבילי בנפח 999 סמ"ק  – לא מדובר כאן במנוע טורבו, ולכן ה-KRX הוא לא מתחרה ישיר של המכונות הגדולות של פולריס וקאן-אם. נתונים רשמיים לגבי ההספק עדיין אין, אך מומנט של 10.5 קג"מ זמין כבר ב-7,000 סל"ד. 

בסגמנט ה-SBS בו הכלים מתוכננים מראש לנסיעה מהירה מאד בשטח קשה, משקיעות היצרניות לא מעט במתלים וזה נכון גם כאן – ה-KRX מקבל מערך מתלים מסדרת הפודיום המוכרת והמוערכת של FOX, מדגם 2.5 עם מכלי גיבוי חיצוניים ואפשרות כיוון עומס קפיץ מלא ולא פחות מ-24 מצבים שונים לכיוון שיכוך-כיווץ. מקדימה מהלך מתלה של 48 ס"מ, וזרועות בעלות 4 לינקים ומהלך מתלה של 54 ס"מ מאחורה. 

ה-KRX נכנס לאחת הזירות הקשוחות ביותר, ומעבר לסיבוב מחכים לו מתחרים קשוחים ומוכחים כמו ה-RZR 1000 XP של פולריס, הטאלון 1000 X החדש של הונדה שעוד לא הספקנו להכיר כאן בארץ ועוד. בקאוואסאקי מבינים את זה היטב, ומציגים טבלה באתר שכוללת את היתרונות של הכלי שלהם על פני המתחרים. כך לדוגמא, מציע הירוק בסיס גלגלים ארוך יותר (2,514 מ"מ אל מול 2,286 המ"מ של הפולריס), רוחב גדול יותר (175 ס"מ אל מול 162 הס"מ של הפולריס) צמיגים בעלי קוטר גדול יותר, מיכל דלק גדול יותר, מרווח גחון מעט גדול יותר, מהלך מתלה גדול יותר מקדימה ומאחורה וזרועות בעלות 4 לינקים במתלה האחורי (אל מול חיבור בעל 3 לינקים בפולריס) ועוד. 

האמירה העיצובית ברורה – מבנה ה"טרופי-טראק" שמקבל ה-KRX עם הצמיגים הגדולים, המבנה הרחב והצמיג הרזרבי במשטח ההעמסה האחורי – לא משאירים מקום לספק. בקאוואסאקי יותר מישמחו לראות את הכלי שלהם לוקח חלק, ואולי גם מביא תוצאות, במרוצי הבאחה המפורסמים בארה"ב. 

בפנים – ממתינים צמד מושבי ספורט, לוח תצוגה דיגיטלי המציג מידע רלוונטי הגה חשמלי מתכוונן ושני מצבי נהיגה שונים. בחוץ – כלוב התהפכות מחוזק בטכנולוגיית ROPS (הגנה בעת התהפכות), דלתות מקוריות, ג'אנטים מחוזקים, ומיגון גחון לכל חלקו התחתון של הכלי. 

מחירו של ה-KRX עומד בארה"ב על 20,499 דולרים, והוא מוצע עם מספר חבילות אבזור. עדיין אין בידינו מידע האם נראה או בארץ או שלא ובאיזה מחיר. מה שבטוח, שהולך להיות מעניין. 

2 תגובות ל נחשף: קאוואסאקי KRX 1000

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל