fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

נחשף: סוזוקי וי-סטרום 1050 חדש

נחשף: סוזוקי וי-סטרום 1050 חדש

אביעד רייס

צילום: יצרן

בשבועות האחרונים החסירו חברי עדת האדוונצ'ר פעימה. השמועות כי סוזוקי תציג ממשיך ל-DR BIG היו נראות מבטיחות מאי פעם. היום מציגה סוזוקי וי-סטרום חדש, שמשמר בעיקר את הצורה והצבע, אבל לא ממש את תדמית ספינת המדבריות שהייתה לאופנוע האגדי ההוא. 

די ברור למה התכוון המשורר…

אם כך, יש כאן בראש ובראשונה מהפך עיצובי לוי-סטרום שעושה לו רק טוב ולמעשה מדובר בעיצוב חדש לחלוטין – קרבי ומחודד יותר, כאשר ברור שהתמונות של ה"ביגים" הקלאסיים היו תלויות מעל שולחנות המעצבים בסוזוקי. יש יחידת תאורה חדשה מקדימה, מושב חדש, משקף גבוה וחדש ופיירינג חדש גם כן. 

המנוע נשאר מנוע וי-טווין בנפח 1,037 סמ"ק שנמצא גם בדגם היוצא, אך הוא עבר עדכונים כדי לעמוד בתקנות יורו 5 וכאן מפיק הספק של 106 כ"ס אל מול 99 כ"ס בדגם האחרון. 

הוי-סטרום החדש של סוזוקי מקבל לא מעט שדרוגים טכנולוגיים, ובתוך כך חיישן מדידה IMU שעובד בסנכרון מלא עם המצערות חשמליות החדשות, שלושה מצבי רכיבה החדשים שמשנים את תגובת המצערת, בקרת אחיזה חדשה ועוד. בגרסת ה-XT המאובזרת זמינות אף יותר בקרות כמו לדוגמא בקרת שיוט ובקרת ירידה במדרון. 

יש גם שדרוגים באבזור, ועכשיו כולל הוי-סטרום 1050 מסך תצוגה TFT צבעוני שמציג את כל המידע החשוב לרוכב ונשלט מהכידון. עוד מאובזר הוי-סטרום החדש בכידון אלומיניום. מיכל הדלק נשאר באותה קיבולת של 20 ליטרים. 

השלדה היא עדיין שלדת אלומיניום אך הויסטרום החדש קצר יותר מקודמו בכ-15 מ"מ ורחב יותר מקודמו (בגרסת ה-XT) ב-10 מ"מ. גובה המושב נשאר זהה בדגם החדש והיוצא (בגרסת ה-XT) ועומד על 850 מ"מ. בגרסה הרגילה של ה-1050 החדש המושב גבוה מעט יותר, ב-5 מ"מ. האבזור והתוספות הטכנולוגיות לא באות בחינם, הדגם החדש בגרסת ה-XT השמין בלא פחות מ-14 ק"ג לעומת הדגם היוצא – והדגם הרגיל של הוי-סטרום 1050 בעל משקל של 236 ק"ג. מרווח הגחון בדגם החדש עומד על 160 מ"מ בגרסת ה-XT, ו-165 מ"מ בגרסה הרגילה. 

בקרוב בשבילי ארצנו

מלפנים – מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ עם מהלך מתלה של 160 מ"מ ואפשרויות כיוון מלאות, ומאחורה בולם יחיד עם אפשרות לכיוון עומס קפיץ בצורה ידנית, קלה ויעילה. 

בסוזוקי מציעים לא מעט אבזור מקורי לשתי הגרסאות – ארגזי צד, מגיני גחון פנסים ועוד. לגרסת ה-XT אבזור מקורי משלה וגם מספר צביעות מיוחדות שעושות הומאז' מגניב ל-DR BIG, כמו למשל צביעת ה-Champion Yellow וצביעת ה-Special Heritage האדומה לבנה. 

תגובה אחת ל נחשף: סוזוקי וי-סטרום 1050 חדש

  1. 1050 ???????????????????? נו באמת. רק ל KTM מותר להיקרא כך. זה יותר 1040. אתם בכיוון… 106 כ"ס. כשתגיעו ל 120 פלוס צלצלו אלי. 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל