fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

מהפך בגרמניה: טנרה 700 עוקף את ה-GS

מהפך בגרמניה: טנרה 700 עוקף את ה-GS

מערכת מוטו

צילום: רונן טופלברג

יותר אופנועי ימאהה טנרה 700 נמכרו מה-R1250GS של ב.מ.וו. נתון זה לא היה אולי מפתיע כל כך אם היה מגיע מכל מקום אחר בעולם, אך כשהוא מגיע מגרמניה – המגרש הביתי של האדוונצ'ר הבווארי הפופולרי, מדובר בחדשות מרעישות בהחלט. לא מדובר בהפרש צמוד אלא בפער של ממש: 310 אופנועי טנרה נמכרו ב-31 ימים אל מול 242 יחידות בלבד של ה-GS הגדול. במקום השלישי נמצא ההונדה אפריקה טווין, שמכר 181 יחידות. 

למהפך בצמרת טבלת המכירות בגרמניה תרם בוודאי לא מעט מחירו האטרקטיבי של הטנרה 700 באירופה, שעומד על קצת מעל ל-9,000 יורו. 

 

4 תגובות ל מהפך בגרמניה: טנרה 700 עוקף את ה-GS

  1. למה לא משווים למכירות של ה gs 800.הוא לא בטגוריה של ה1200?

    • כתבה בהחלט לא ברורה, כמו שירשמו מאזדה 3 מכרה יותר מדודג ראם?! לא הבנתי

  2. גם אני הייתי הולך על הטנרה…מה לעזזל אפשר לעשות בשטח עם אופנוע 1250 סמ"ק. כמו כן מרוב טכנולוגיה כבר איבדו את רוח האופנוע…

    • טל, נראה לך שהרוב נכנסים לשטח עם ה 1250? ממש לא. הוא תיור מצוין. ה 700 הרבה יותר לשטח. בסוף ימצאו שאלו שקנו את ה 700…. יש להם גם 1250. רק רצו משהו לשטח. 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל