fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

לקראת מילאנו: דגמי אמ.וי אגוסטה ל-2020

לקראת מילאנו: דגמי אמ.וי אגוסטה ל-2020

אביעד רייס

ב-MV AGUSTA יציעו מגוון דגמים מוכרים, וגם את הסופרוולוצ'ה המיוחד בגרסאות עם מחירים זולים יותר לרוכב אנין הטעם. הדגמים שנמצאים בליין ה-'רוסו' (אדום באיטלקית) הם הברוטאלה 800 רוסו, הדראגסטאר 800 רוסו והטוריזמו וולוצ'ה רוסו. אל שלושת הדגמים מצטרף עם הסופרוולוצ'ה עם גרסת רוסו שאמורה להיות זולה יותר. 

כדי להציג תג מחיר נוח יותר, "חסכו" ב-MV במספר רכיבים באופנועים. כך שונו החישוקים לזולים יותר ומיגון האגזוז התחתון הושמט, בדגם הברוטאלה רוסו. בדראגסטאר, חלקים מהשלדה ומהחישוקים שהיו צבועים באדום נשארו שחורים לחלוטין, וכך הלאה. חשוב לציין כי מדובר בשינויים מינוריים יחסית, והאופנועים עדיין שומרים על האופי המיוחד שלהם. 

יחד עם דגמים אלו, תציע MV החל מהשנה גם דגם בסיסי יותר של הסופרוולוצ'ה המיוחד שלה. גם כאן שומר האופנוע על מרבית המאפיינים המיוחדים שלו, ובתוך כך מנוע הטריפל שמפיק הספק של 145 כ"ס. חבילת ה-MVICS 2.0 האלקטרונית גם היא עדיין כאן, אך ללא חיישן המדידה IMU. מקדימה נמצא מזלג מתוצרת מרזוקי, ומאחורה משלים את מערכת הבולמים בולם של זקס. המחיר בארה"ב נקבע על 21,000 דולרים. 

גרסת הייצור של הברוטאלה 1000 RR מתעדכנת גם היא לכבוד תערוכת EICMA ולשנת 2020. המפרט מרשים ביותר וכולל את אותו המנוע שנמצא בדגם הסופרבייק, ה-F4, שמפיק 205 כ"ס. דגם הייצור מקבל חישוקי אלומיניום, זאת לעומת הדגם שהוצג שנה שעברה לו היו חישוקי קרבון וברגי טיטניום. שינוי זה מוסיף כ-3 ק"ג למשקלו של הברוטאלה. 

בולמי אוהלינס אלקטרוניים, בלמים של ברמבו, ומערך אלקטרוני הכולל מסך TFT, יחידת מדידה IMU וקוויק שיפטר+ אמורים לשים את הברוטאלה באותו קו של שאר אופנועי הסופר-נייקד שהוצגו בשבועיים האחרונים. מה שבטוח – זו הולכת להיות אחת הקטגוריות החמות של החורף.

צוות מוטו כבר בדרכו למילאנו, שם יפגוש את כל דגמי אמ.וי אגוסטה החדשים ועוד.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל