fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

לחברי מועדון בלבד: מהדורה מוגבלת לדוקאטי סקרמבלר 1100

לחברי מועדון בלבד: מהדורה מוגבלת לדוקאטי סקרמבלר 1100

אסף לביא

צילום: יח"צ

מרכז העיצוב של דוקאטי ומועדון הרכב האיטלקי 'Scuderia Club Italia' או קלאב איטליה כפי שנקרא לרוב, משתפים פעולה ומציגים גרסה אקסקלוסיבית של הסקרמבלר 1100, גרסה שתימכר לחברי המועדון בלבד; על כל אופנוע שימכר יתרמו 500€ למלחמה בנגיף ה-COVID19.

קלאב איטליה הוא ארגון חובבי רכב איטלקי שנוסד לפני יותר מ-30 שנה ע"י חובבי רכב ונהגי מרוצים. על פי תקנון עד 80 איש יכולים להיות חברים במועדון, החברים עוסקים בקידום תרבות מוטורית באירועים רבים ברחבי איטליה וגם נהנים לחבור ליצרני רכב ואופנועים לייצור ועיצוב גרסאות מיוחדות, כמו שכבר תראו.

המהדורה המוגבלת שמונצרה בשיתוף המועדון נקראת Scrambler Club Italia ומבוססת על הדוקאטי סקרמבלר 1100 ספורט PRO, כשכל פרט באופנוע מקבל תשומת לב ועיצוב מחדש, זאת יחד עם כמות הייצור המאוד-מוגבלת והעובדה שרק חברי המועדון יכולים לרכוש את האופנוע, הופכים אותו לסקרמבלר האקסקלוסיבי ביותר שיצא משערי המפעל בבולוניה שעתיד להיות פריט אספנים.

בסעיף האבזור מקבל הסקרמבלר קלאב איטליה צמד אגזוזי טיטניום מתוצרת טרמיניוני, פקק מיכל דלק מאלומיניום תחתיו לוגו המועדון, מאותתי LED קטנים, מנופי בלם וקלאץ', מכסי משאבות, רגליות, סליידרים ומראות סוף כידון כולם מאלומיניום, בנוסף כיסוי פנס קדמי ומחממי ידיות – לימי החורף הקרים; הכל ישירות מקטלוג האביזרים של דוקאטי.

לעיצובו נבחר שילוב הצבעים של גווני כחול ואדום, שמתחיל במיכל הדלק עם העיטור האדום, ממשיך לשלדה שצבועה באותו גוון כחול של המיכל – כששלדת הזנב בגוון האלומיניום הטבעי – וממשיך למושב שעשוי עור אדום, מעוטר בלוגו המועדון ומיוצר ע"י יצרן הרהיטים האיטלקי Poltrona Frau, הכנפיים באלומיניום מוברש ומדבקות טריקולור דגל איטליה, החישוקים והשפיצים מושחרים וכל אופנוע מקבל תגית ממוספרת.

שיתוף הפעולה הנוכחי עם דוקאטי הוא לא הראשון, ב-1995 חברו ליצירת 36 יחידות מונסטר 900 קלאב איטליה שהפך מאז לאופנוע אספנים מבוקש.

האופנוע הוצג לחברי המועדון ב-20 ביוני והזמנות ראשונות התקבלו. האופנועים ימסרו ללקוחות בספטמבר, כשכל רוכש יקבל כיסוי אופנוע מותאם ואישי, תעודת אותנטיות וקסדת Bell תואמת לצבעי האופנוע בעבודת יד.

"כשזוכים לעבוד לצד אנשים שחולקים את התשוקה לדברים יפים, מנועים ואיטליה, הסיפוק האדיר מהתוצר הסופי מובטח", אמר ראש מרכז העיצוב של דוקאטי אנדראה פרארסי. "הדוקאטי סקרמבלר קלאב איטליה מוכיח זאת בצורה נפלאה; הוא מייצג את האיזון בין ספורטיביות, סטייל ותשומת לב לפרטים. יחד עם חברי המועדון בחרנו את הגוון הכחול, החומר למושב, הלוגו והאבזור המיוחד".

השותפות בין המועדון הרכב ודוקאטי לא נגמרת באופנועים מיוחדים, יחד הם מגייסים תרומות למלחמה בקורונה; על כל אופנוע ירכש ע"י חבר מועדון יתרמו 500 אירו כחלק מאירוע התרמת הכספים לבית החולים בבולוניה ולמחלימים מהמחלה.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל