fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן

כלי חשמלי חדש להארלי דוידסון

כלי חשמלי חדש להארלי דוידסון

אביעד רייס

צילום: יצרן

אם הייתם אומרים לנו או לכל הארליסט אחר לפני 10 שנים שהארלי תייצר כלי רכב קטנים וחשמליים היינו בוודאי אומרים לכם שאתם הוזים. אבל לא, זוהי לא הזיה ולפי התמונות שאנחנו מציגים לכם כאן, זה כנראה קרוב מאי פעם. 

הכל חלק מתכנית 'הדרכים החדשות' של הארלי שבמסגרתה הגיע גם ה-LiveWire – היוזמה הגדולה שאמורה לדחוף את היצרנית האייקונית קדימה ולהתאים את דגמי העתיד שלה לתחבורה שתיכנס לחיינו יותר ויותר בעשורים הבאים – פחות ויברציות ומנועי בעירה פנימית בנפחים גדולים, יותר מנועים חשמליים וכלים מתאימים לתחבורה אישית. 

הכלי הזה הוא כנראה כל מה שאופנוע של הארלי דוידסון לא, אבל חייבים להודות שזה מגניב בטירוף. הקטנוע נחשף למעשה כבר בתערוכת CES ב-2019 ועכשיו משתחררות עוד תמונות שמאפשרות לנו לבחון אותו קצת יותר מקרוב. יכול להיות שלא מדובר אפילו בקטנוע אלא ב-MOPED שמהירותו תהיה מוגבלת ושרכיבה עליו לא תצריך רישיון – אבל עוד מוקדם לדעת. 

נשראה שהמנוע החשמלי מתוצרת הארלי שנבנה במרכז המחקר והעיצוב לרכבים חשמליים בעמק הסיליקון – מתקן בו השקיעה לאחרונה החברה לא מעט כסף ומשאבים. המנוע יושב בתוך קייס מאלומיניום יחד עם הבטריה, ככל הנראה נשלפת – מאפיין חשוב בכלים חשמליים עירוניים. עוד ניתן לראות בשרטוטים כי רצועה מעבירה את הכח לגלגל האחורי, כמו באופנועים של הארלי דוידסון. 

אפשר למצוא כאן גם לא מעט מאפיינים שנלקחו מעולמות האופניים, כמו למשל הכידון שמזכיר אופני פעלולים של BMX, המושב ועוד. מדרסי הרגליים שטוחים, השלדה מינימליסטית, דיסקי בלימה מקדימה ומאחור עם קליפרים קטנים, צמיגים עבים עם חישוקי שפיצים ופנס LED עגול ומעוצב מקדימה. נתונים על הספק המנוע, טווח נסיעה ואפילו שם רשמי לכלי עדיין אין. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל