fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

יצרנית האופנועים החשמליים טאקיטה מגיעה לדקאר

יצרנית האופנועים החשמליים טאקיטה מגיעה לדקאר

אביעד רייס

צילום: יצרן

החברה מטורינו תיקח חלק בדקאר 2020 עם ה-T-Race Rally שלה, שיוצג בצורה רשמית לבאי הראלי ב-4 לינואר, יום לפני הזינוק, וילווה את המרוץ אך לא ייקח חלק תחרותי בו. ביום האחרון של הראלי, ב-17 לינואר ישתתף ה-T-Race בסטייג' המסכם של הראלי ויצא לרכיבה של כ-20 ק"מ. 

זהו לא הראלי המדברי הראשון של טאקיטה – ב-2012 השתתפה החברה בראלי מרזוגה ואופנוע שלה היה החשמלי הראשון שהשתתף בראלי אפריקני. שנתיים אח"כ ב-2014 רצו האיטלקים לשבור כמה מיתוסים לגבי סוללות חשמליות ויצאו למבחן ארוך טווח שהסתיים בתחילת 2019 עם 120,000 ק"מ ומעל ל-1,700 טעינות שבוצעו על אותן בטריות. מרשים. 

הדגם היוצא של ה-T-Race R Rally של טאקיטה

הדגם שיוצא לדקאר מוצע על ידי טאקיטה במספר גרסאות, כאשר הבכירה שבהן עם טווח של כ-220 ק"מ, מנוע חשמלי עם הספק של כ-60 כ"ס ומומנט של כ-10 קג"מ. המחיר לא זול – מעל ל-20,000 אירו לאופנוע ראלי חשמלי. 

בליין של טאקיטה עוד מגוון כלים מעניינים: מלבד דגם הראלי כוללת משפחת ה-T-Race גם דגם אנדורו, מוטרד (סופרמוטו) ומוטוקרוס. משפחת ה-T-Cruise כוללת שני דגמי קאסטום חשמליים – אורבן ו-טוריזמו.

קאסטום חשמלי – טאקיטה T-Cruise Turismo
*באנר פרסומי

מטאקיטה נמסר לנו שעם התקווה לטבילת אש מוצלחת השנה, השאיפה היא לצאת לדקאר באורך מלא כבר בשנה הבאה!

2 תגובות ל יצרנית האופנועים החשמליים טאקיטה מגיעה לדקאר

  1. 120000ק"מ על 1700 טעינות, זה כמעט 70ק"מ לטעינה בממוצע. גם אם טענו כל פעם כשהסוללה רק במחצית דרכה, אז אפשר להניח שהוא עובר 140ק"מ על טעינה אחת. כל טעינה כזאת, ואני אהיה אופטימי מאוד, נמשכת שעה. איך בדיוק דבר כזה מסיים יום בראלי? יש להם עוד דרך ארוכה, ושיהיה בהצלחה.
    מאוד הייתי רוצה אופנוע כזה, עם יכולת אמיתית בשטח, שאפשר יהיה לצאת איתו ליום טיול במדבר, עם כ-300 ק"מ, ושיהיה חשמלי, שקט ושלא יבריח את החיות.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל