fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ימאהה מציגה: טנרה 700 עם 72 כ"ס, יצור סדרתי ב-2019

ימאהה מציגה: טנרה 700 עם 72 כ"ס, יצור סדרתי ב-2019

אסף לביא

צילום: יצרן

אנחנו הולכים לקפוץ כמה שנים אחורה וקדימה, תעקבו בבקשה: ב-2016 הציגה ימאהה את ה-T7, קונספט של אופנוע אדוונצ'ר עם יכולות שטח גבוהות ומנוע MT-07, ב-2017 יצא האבטיפוס, כשהוא מתחיל ניסויים מתועדים ומטייל בכל העולם, היום – סוף 2018 – מציגה ימאהה את הטנרה 700 הסדרתי, שמאוד דומה לקונספט, ובתורו גם לאבטיפוס, שיחל שיווק באירופה ב-2019 ובארהב ב-2020 כדגם 2021. עד כאן הקפיצה בין השנים.

נעבור לנתונים, תחילה אלו שלא נחשפו – מחיר, משקל, טווח נסיעה זווית היגוי, מפסע, מידות אורך, רוחב וגובה. אלו יוצגו במועד יותר קרוב להשקתו, אותנו בעיקר מדאיגה אי חשיפת נתון המשקל שיכול להיות שיהיה יותר גבוה מהערכות, למרות הבטחת ימאהה לכ-205 ק"ג משקל רטוב

הנתונים שכן פורסמו – מנוע ה-CP2 מוציא 72 כ"ס ומספק מומנט רב כבר בסל"ד ביניים, מקדימה מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ עם מהלך של 210 מ"מ ואפשרויות כיוונון מלא, מאחור בולם יחיד עם מהלך של 200 מ"מ, כיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה. על הגלגל הקדמי מופקדים זוג דיסקים בקוטר 282 מ"מ, מאחור דיסק בקוטר 245 מ"מ, מערכת ABS ניתנת לניתוק. מידות הצמיגים עומדות על 90/90-21 מקדימה ו-150/70-18 מאחור. האופנוע יגיע עם צמיגי פירלי סקורפיון ראלי STR. גובה המושב 878 מ"מ, בסיס הגלגלים עומד על 1,590 מ"מ, מרווח גחון מקסימלי (עם מתלים פתוחים לגמרי) 241 מ"מ. מיכל דלק בנפח 15.8 ליטר.

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל