fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

חדשות חמות: קאוואמוטה/בימוטאקי?

חדשות חמות: קאוואמוטה/בימוטאקי?

מערכת מוטו

צילום: יצרן

היום (יום ד') נתפרסמו שמועות שקאוואסאקי רכשה את בימוטה, ותודיע על כך בצורה רשמית בימים הקרובים. נכון להיום, שייך המותג האקזוטי האיטלקי לזוג יזמים משוויץ. בקרב האיטלקים – הכחשות, כשג'וזפה מורי, אחד מהאבות המייסדים של בימוטה, הצהיר כי "אין לו מידע מדויק על הנושא".

הפעם האחרונה שבימוטה הציגה אופנוע חדש, הייתה בשנת 2015, אז היה זה דגם ה-"Impeto" – אופנוע נייקד עם מנוע סופרצ'ארג של דוקאטי. דגם זה לא ממש הצליח להתרומם, כמו כל פעילותה של בימוטה בשנים האחרונות.

בימוטה קיימת בסה"כ משנות ה-70 ושמה של החברה הורכב משמות המשפחה של שלושת המייסדים – ואלריו ביאנצ'י, ג'יוזפה מורי, ומאסימו טאמבוריני. החברה התמחתה בעיקר בעיצוב אופנועים מיוחדים, כאשר המנועים נקנו מהיצרניות המוכרות, ובתוך כך הונדה, ימאהה, קאוואסאקי ועוד. בין הדגמים היותר מוכרים של חברת הבוטיק האיטלקית הקטנה, ניתן למצוא את ה-DB1 עם מנוע דוקאטי בנפח 750 סמ"ק ואת ה-YB4, שהיה מבוסס על הימאהה FZ750.

בימוטה ידעה לא מעט תהפוכות ב-20 השנים האחרונות, כאשר בתחילת שנות ה-2000 הגישה החברה בקשה לפשיטת רגל, וחזרה לפעילות בשנת 2003, אחרי שנקנתה. עשור לאחר מכן, נמכרה בימוטה שוב ונרכשה על ידי המשקיעים שמחזיקים בה גם כיום, מהם, על פי השמועות, רכשה את החברה קאוואסאקי. מה התוכניות של הענקית הירוקה לגבי המותג האיטלקי המיוחד אך די כושל? האם נראה אופנועים עם לב ירוק ועיצוב איטלקי ייחודי בקרוב? עדיין מוקדם להגיד.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל