fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70

חברת Segway משיקה קטנוע עירוני חשמלי חדש בארה"ב

חברת Segway משיקה קטנוע עירוני חשמלי חדש בארה"ב

דניאל וקנין

צילום: יצרן

סגוואי, הנמצאת בבעלות שיאומי, הציגה לא מזמן את ה-C30, קטנוע חשמלי עם טווח של כ-30 ק"מ ומהירות מקסימלית של כ-30 קמ"ש אותו החלה לשווק אותו בסין ובאותה הזדמנות הציגה את שאר משפחת ה-eMoped הכוללת את ה-C30 ואת דגמי C40, C60, ו-C80 מיועדים לשיווק בשאר העולם המצוידים בסוללה המספקת טווח נסיעה של 40, 60, ו-80 ק"מ בהתאמה. כעת, מושק בארה"ב ה-C80 במחיר של 1,899$.

נכון לכתיבת שורות אלה, נותר פחות מחודש לקמפיין מימון ההמונים של indiegogo אך הוא כבר גייס 3,579% מהיעד הסופי שהחברה הציבה.

קצת פרטים טכניים שיעשו מעט סדר; ל-C80 כאמור יהיה טווח של כ-80 ק"מ שיגיע מסוללת ליתיום איון בעלת קיבולת של 24Ah ו-1.152 קוט"ש, ויגיע לכ-30 קמ"ש. בסיס הגלגלים הקטנטן עומד על 1,150 מ"מ, מרווח הגחון גם הוא צנוע ועומד על כ-130 מ"מ משקלו יעמוד על כ-55 ק"ג זעומים, כולל הסוללה. הגלגלים בקוטר 14″ עוטים צמיגי טיובלס, כשמלפנים ניתן למצוא בלם דיסק ומאחור בלם תוף, בנוסף, הקטנוע מצוייד במערכת eABS – מערכת למניעת נעילת גלגלים יחד עם מערכת רגנרטיבית לטעינת הסוללה בזמן תאוטה. הקטנוע מגיע גם עם סט פדלים הניתנים לחיבור לצורך הגדלת הטווח.

ה-eMoped מצוייד כסטנדרט במספר פיצ'רים: במקום מפתח ישנו כרטיס NFC וגם פתיחה באמצעות סמארטפון שישמש כמפתח קרבה. פיצ'ר מעניין נוסף הוא מושב חכם המצויד בחיישן, שנועל את הקטנוע אוטומטית לאחר 3 שניות שהרוכב לא יושב עליו, למניעת תזוזה לא רצונית של האופנוע.

בנוסף, יש לקטנוע סוללה נשלפת, בקרת שיוט, תאורת LED ויישומון ייעודי. בנוסף, ל-eMoped מערכת למניעת גניבות הכוללת נעילה חשמלית לכידון, בניסיון הזזה של הקטנוע תופעל אזעקה קולית ואורות LED מהבהבים באדום וירוק, הגלגלים יינעלו ותישלח הודעה לסמארטפון של המשתמש עם איכון GPS.

סגוואי תציע מספר אביזרים לרכישה, כמו למשל מושב קדמי\אחורי לילד וסלסלה קדמית.

עדיין לא ברור אם ומתי הקטנוע יגיע לארץ, שכן בארה"ב הוא נמכר ללא צורך ברישיון נהיגה, ובמידה וימצא דרכו לישראל, כמה יעלה – אבל עם שלל הכלים החשמליים המגיעים לארץ לאחרונה אנחנו מסוגלים לראות כלי כמו זה, צנוע שלא מכוון גבוה, עם עיצוב ייחודי ואבזור רב – שאולי גם יגיע במחיר נוח. זו יכולה להיות אלטרנטיבה לאופניים חשמליים לסידורים בתוך העיר, למעבר בפקקים בדרך לעבודה או לאוניברסיטה.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

2 תגובות ל חברת Segway משיקה קטנוע עירוני חשמלי חדש בארה"ב

  1. אחד המגניבים…אבל…אבל…שוב תקועים עם סוללת ליתיום יון מוגבלת באחסון, זמן טעינה ארוך, ועוד לקחת את הדבר המתלקח הזה הביתה? הבעיה השנייה, המחיר! קורקינט גנרי או אופניים גנריים זה 2000 ש"ח, הביצועים דומים. אופניים משודרגות שוקלות עשרות קילו פחות, כלומר יותר יעילות, ביצועים משופרים, ונשארים עם עודף. הבעיה השלישית, הפדלים בקטנוע לא יעילים, ורחוקים מלהיות שימושיים, לעומת זאת באופניים חשמליים עם הילוכים השימוש בפדלים סביר פלוס. והבעיה הרביעית, אין אפשרות להרכיב, באופניים רגילים יש אפשרות כזאת. סיכום: לחובי הצעצועים זה סבבה ומגניב. עוד אופציה ל"קורקינט" משודרג. זה לא הכלי שיביא את הבשורה.

  2. אופניים חשמליים עולה רק 3 אלף שקל ומשומש גם 1500שקל זה נראה ומרגיש כמו אופניים והסוללות בעייתיות מתלקחות וילות להישרף זה מסוכן עד שלא יהיה פיתרון לסוללות שאין צורך להטעין מהבית זה יהיה טוב ,ככה זה מסוכן להטעין מהבית סוללה חשוב שיצא דגמים אחרים שהסוללה נטענת מהשמש ולא מחשמל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל