fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

הנשיא טראמפ מאיים על הארלי "תחילת הסוף שלכם"

הנשיא טראמפ מאיים על הארלי "תחילת הסוף שלכם"

גיא בן ברק

קשה לחשוב על מותג יותר אמריקני מהארלי-דייוידסון, כמו קוקה קולה, מרלבורו ומוסטנג, מאז 1903 כרוכים הארלי והתרבות האמריקנית זה בזו, מלחמות, שפל כלכלי, 9/11, אלה רק גרמו להידוק הקשר בין הארלי לעם האמריקני שרוכש את האופנוע הזה מעל הכול מסיבות לאומיות.

אולם בימים האחרונים נוצר קרע משמעותי בין הארלי-דייוידסון לבין אמריקה, נכון יותר לבין נשיא ארצות הברית אבל מעשית, אין הבדל וזה קורע ברמה של מלחמת אחים, או אב בבנו. טרגדיה. המכסים שהטיל הנשיא טראמפ על אירופה והתגובה האירופית מלפני שלושה ימים עם מכסים על אופנועים אמריקניים, החלטת הארלי-דייוידסון להעביר בתגובה חלק מהייצור מחוץ לארצות הברית, זה מטריף את המערכת והיום הביא לשיא שלילי חדש: איום מפורש מצד נשיא ארצות הברית דונלנד טראמפ על יצרן האופנועים החשוב והגדול ביותר שיש לאמריקה, הארלי, שבמידה והארלי אכן תגשים את תכניתה להעביר ייצור אופנועים מחוץ לארה"ב בניסיון להתחמק ממכס – "זו תהיה ההתחלה של הסוף" כפי שצוטט הנשיא, לא פחות.

 וזה ממשיך…

מעבר לכך אי אפשר שלא להתרשם מעצמת האלימות בה נכנס הנשיא טראמפ בהארלי-דייוידסון, כאילו זה אופנוע גרמני בעצם ולא אחד מהסמלים האמריקניים החשובים ביותר, בוודאי חשוב יותר מ"מגדלי טראמפ" בניו יורק. "הארלי משתמשת במלחמות הסחר כתירוץ" כותב הנשיא בטוויטר, "הלקוחות שלהם כבר מאוד מאוד כועסים כי הארלי-דייוידסון הודיעה על הקמת מפעל בתאילנד עוד לפני שהוטלו המכסים – הוכחה לכך שהארלי מלכתחילה זממה לצאת מארה"ב…". והנשיא לא עוצר שם "אם הם יעברו ההילה שלהם תיעלם והם ידרשו לשלם מיסים בהיקפים שהם לא מכירים".

עוד החרפה, עוד התדרדרות, ידענו כי במלחמות סחר יש רק מפסידים והנה מתרחשת לעיננו דוגמא מובהקת לכך, הארלי-דייוידסון ידעה לצאת ממשברים אינספור ב-115 שנותיה, נקווה שתצליח לצאת גם מזה.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל