fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הוסקוורנה ויטפילן וסוורטפילן 250 חדשים

הוסקוורנה ויטפילן וסוורטפילן 250 חדשים

מערכת מוטו

צילום: יצרן

שיתוף הפעולה של ק.ט.מ (בעלת הבית בהוסקוורנה) עם בז'אז' בהודו מתרחב, כשעכשיו מגיעה גם הוסקוורנה להודו עם דגמי ויטפלין וסוורטפילן בנפח 250 סמ"ק. צמד הדגמים מקבלים את מנוע הסינגל מוזרק הדלק בנפח 249 סמ"ק שנמצא בדיוק 250, ומייצר כ-30 כ"ס; הם מגיעים עם מזלג הפוך מקדימה, גלגלי "17, מערכת ABS וכמובן העיצוב שאנחנו מכירים מהדגמים הגדולים יותר, כאן בשינוי גוונים קל. 

ההבדלים בין שני דגמים אלו הם בעיקר קוסמטיים, אך גם בתנוחת הרכיבה, כאשר בוויטפילן מורכבים קליפאונים שמייצרים תנוחת רכיבה ספורטיבית יותר, ובסוורטפילן כידון רחב וגבוה יותר. צמד דגמי ה-250 מצטרף למשפחה המורחבת שכוללת את דגמי ה-401 וה-701. הבדל בולט נוסף שנראה לעין הם החישוקים הרגילים ב-250, אל מול חישוקי השפיצים איתם מגיע ה-401. 

כאמור, מדובר בשני דגמים שמיועדים, נכון לכתיבת שורות אלו, לשוק ההודי בלבד, אך אנחנו יכולים לחשוב על עוד מדינות בהן יש להם תכלית – בישראל למשל, בה רוכבים עדיין נהנים מהפרש כספי גדול בביטוח בין אופנוע 250 סמ"ק לנפח גבוה יותר. 

תגובה אחת ל הוסקוורנה ויטפילן וסוורטפילן 250 חדשים

  1. "…בישראל למשל, בה רוכבים עדיין נהנים מהפרש כספי גדול בביטוח בין אופנוע 250 סמ"ק לנפח גבוה יותר…"
    עכשיו רק תחליפו את המילה "נהנים" במילה "סובלים".

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל