fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

הונדה: סדרת דגמי כביש עם מנוע האפריקה טווין

הונדה: סדרת דגמי כביש עם מנוע האפריקה טווין

אסף לביא

השנה "זנחה" הונדה את מנוע ה-1000 של האפריקה ונראה שהיא כבר רוצה להשתמש בו שוב, שמועות מדברות על אופנועי נייקד בעיצוב קאלסי וקרוזר, אולי רבל, שבבסיסם מנוע הטווין המקבילי בנפח 1,000 סמ"ק ששימש עד לפני רגע את האפריקה טווין, לפני המעבר למנוע ה-1,100 המוגדל.

אופנוע הנייקד יקבל עיצוב קלאסי בסגנון קפה רייסר, בעוד הקרוזר יהיה ככל הנראה גרסה גדולה לרבל, בובר מינימלסטי ודקיק מראה. נייקד עם מנוע טווין מקבילי בנפח 1,000 סמ"ק והספק צנוע (מתחת ל-100 כ"ס) יכול למלא להונדה חור במגוון שבין ה-CB650R הידידותי והסלחן ל-CB1000R הביצועיסטי, גם מחירו צפוי לנוע בין שתי הגרסאות ולהתמקם דרומית ל-90,000 ₪. בנוסף על פי הדיווחים צפויה גרסה נוספת עם פיירינג וכידון קליפ-און, הומאז' ל-GB400 היפיוף ולמרוצי ה-TT.

כיום אין להונדה קרוזר גדול מ-500 סמ"ק בשוק האירופאי, זאת כמובן אם לא מביאים בחשבון יציאות מיוחדות כמו ה-CTX1300 שמבוסס על הפאן-יורופיאן או ה-NM4 Vultus המבוסס על ה-NC שעוד משווקים במספר מדינות, אבל קרוזר חף מפלסטיקה, עם פנס עגול וכנפיים ארוכות, כזה לא היה להונדה בשוק האירופאי שנים רבות, מאז עזבו ה-VTX'ים את היבשת.

רבל 1000, או 1100, כפי שדיווחים חדשים מתייחסים אליו, יכול להשיב את היפנים לחזית המלחמה מול הענקיות האמריקאיות הארלי דוידסון ואינדיאן ואולי לסחוף אחריו את שאר היצרנים.

 

למה מנוע אפריקה טווין?

ב-2016 החלו הונדה לשווק את האפריקה טווין בכל העולם ומאז הוא הוכיח את עצמו בפקטור האמינות (לא שהיה ספק רב) וביכולותיו, המנוע הגמיש הזה מתאים בדיוק למגוון השימושים של נייקד גדול ורגוע ושל קרוזר קליל, למען האמת זה לא באמת משנה אם האופנועים שיגיעו ליצור סדרתי יהיו בנפח 1,000 סמ"ק או 1,100 סמ"ק, אנחנו נעדיף את האופציה הזולה יותר ליצור, זאת שיכולה לדחוף את תגי המחיר של הצמד מטה, רק שישמרו את האופציה ל-DCT.

מנוע האפריקה טווין 1100

 

איפה נראה אותם?

תערוכות הרכב של השנה עומדות בסכנה וממש לא בטוח שיצאו לפועל, רוב היצרנים כבר מתכוננים לחשיפות אינטרנטיות וחלקם אפילו הצהירו שלא יגיעו לתערוכות גם אם יתקיימו. מה גם שמשבר הקורונה טורף את הקלפים ולא בטוח ששני הדגמים החדשים ימצאו דרכם לליין 2021 של הונדה ויכולים בקלות להידחות לזמנים טובים יותר. נדע יותר פרטים לקראת סוף השנה.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

3 תגובות ל הונדה: סדרת דגמי כביש עם מנוע האפריקה טווין

  1. רוצה פרטים על הקרוזר,מחיר משוער,ומתי יהיה אפשרות לנסיעת מבחן.

    • יוסי.איזה חלק של מה שכתבו לא הבנת?
      מה יש לך בראש? תבן?

    • נחמד שאתה רוצה פרטים ,צלצל למפקדה של הונדה ביפן ותשאל צפי ! מה לא הבנת בדיוק ,בשמועות מדברות", אלא אם כן סתם חמדת לצון ?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל