fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הונדה מעדכנת את ה-MSX125 ל-2021

הונדה מעדכנת את ה-MSX125 ל-2021

אסף לביא

צילום: יצרן

הונדה החלה בייצורו של האופנוע הקטן ב-2013, ב-2016 הוא עובר עדכון קל ראשון עם אגזוז, פלסטיקה ופנס חדשים וכעת, לשנת הדגם 2021 הוא עובר את השדרוג המשמעותי הראשון שלו – עם מנוע חדש בעל תיבת 5 הילוכים, מסך לוח מחוונים חדש, עיצוב מעודכן ופלסטיקה המאפשרת החלפה מהירה. מעתה ה-MSX125 יקרא בכל העולם MSX125 Grom.

המנוע החדש עומד בתקן אירו5 ומפיק 10 כ"ס ב-7,250 סל"ד ומומנט של 1.1 קג"מ ב-5,500 סל"ד, מצויד בתיבת הילוכים חדשה בעלת 5 הילוכים לעומת 4 בדגם היוצא, המאפשרת לחלץ עוד 2 קמ"ש במהירות הסופית שעומדת כעת על 94 קמ"ש, תצרוכת הדלק המוצהרת (WMTC) עומדת על 66 קמ"ל, עם ירידה של 40% בפליטת מזהמים.

ב-2013 הציגה הונדה לעולם את ה-MSX (ראשי התיבות Mini Street X-treme), כשבארה"ב ויפן הוא מקבל גם את השם Grom, שכעת הופך להיות שמו הרשמי בכל העולם, אחרי שנכנס לרשימת 5 אופנועי ה-125 הנמכרים ביותר באירופה. בהונדה תאילנד אפילו הגדילו ועשו ויצרו שלוש גרסאות ייחודיות למדינה – מוטארד-מונסטר, סקרמבלר-ראמבלר ואדוונצ'ר-מאסטר.

הגרום החדש מקבל עיצוב מעודכן, צעיר יותר וניתן לשינוי בקלות רבה יותר עם שלוש סכמות צביעה בולטות, אפור-שחור בגימור מט, אפור עם צהוב זרחני ואדום הונדה אופייני. הפנס החדש וגדול מסוג LED מחליף את הקודם שהיה מחולק לשניים עם מראה רובוטי, מעליו לוח המחוונים החדש המציע יותר מידע מהקודם.

מכלולי השלדה נותרים ללא שינוי, עם בסיס גלגלים של 1,200 מ"מ, משלק רטוב של 103 ק"ג וגובה מושב העומד על 761 מ"מ. מידות הצמיגים גם כן לא צומחות ונשארו 120/17-12 מקדימה ו-130/70-12 מאחור. מערכת הבלימה מורכבת מדיסק יחיד בקוטר 220 מ"מ מקדימה ודיסק 190 מ"מ מאחור, מערכת ה-ABS מקבלת חיישן מדידת אינרציה (IMU). האופנוע יחל שיווקו בחודשים הקרובים בכל העולם.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל