fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

אמ.וי אגוסטה F4 בגרסת לואיס המילטון

אמ.וי אגוסטה F4 בגרסת לואיס המילטון

גיא בן ברק

צילום: יצרן

לואיס המילטון כוכב הפורמולה 1 הבריטי הוא אופנוען מושבע, הקשר בינו לבין אמ.וי אגוסטה כבר הניב דגם של הדראגסטר על שמו של המילטון, לאחרונה חדשו שני הצדדים את הקשר ביניהם והתוצאה כבר מתפרסמת.

אמ.וי אגוסטה מייצרת גרסת המילטון לאופנוע הסופרבייק שלה F4 בגרסת העל שלו RC, אגב השמועות שהמילטון יעלה לרכב יחד עם ליאון קאמייה רוכב הסופרבייק הרשמי של אם.וי בסבב הסופרבייק הקרוב בצרפת התבררו כפייק ניוז.

ה- F4 LH44, ע"ש לואיס המילטון ומספר המתחרה שלו, ייוצר במספרים קטנים, יעלה בהתאם לייחוד בצביעה ולמפרט טכני סופר מתקדם המתבטא גם ב-212 כוח סוס על משקל זעום של 170 קילו יבש, שלדת מירוצים מקצועית המאפשרת כיוון כול גיאומטריה אפשרית, אלקטרוניקה מושלמת כולל חיישני הטיה ומיתלים אלקטרוניים חצי אקטיביים.

 

גרסת ה- LH44 לסופרבייק האייקוני של אמ.וי היא חלק מחגיגות 20 שנים ל- F4 המקורי ומגיעה לאחר חידוש החוזה מול המילטון. לאחר פירוק השותפות בין מרצדס ואמ.וי לא היה ברור האם ימשיך לואיס, שהובא ע"י מרצדס, את דרכו עם אמ.וי; המילטון צייץ בחשבון הטוויטר שלו מסר בנוגע לאמ.וי אשר גרם למבול שמועות רשת ביניהן שהוא עתיד לעבור לסופרבייק, בין אם למירוץ חד פעמי ובין אם באופן קבוע, שהוא רוכש את החלק שהיה של מרצדס בחברה ועוד שמועות, אך אנחנו יודעים מזה חודשים רבים על רצון אמ.וי אגוסטה ליצר עוד גרסאות מוגבלות בשיתוף המילטון ואם לא בלגן היורו4, היציאה מהשותפות עם מרצדס ותוקף החוזה מול המילטון המהלך היה נעשה מוקדם יותר.

כרגע לא ברור האם יגיע לארץ עקב תקנות היורו4, נעדכן בהמשך

 

תגובה אחת ל אמ.וי אגוסטה F4 בגרסת לואיס המילטון

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל