fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אינדיאן מעדכנת את דגמי 2020 לתמיכה ב-Apple CarPlay

אינדיאן מעדכנת את דגמי 2020 לתמיכה ב-Apple CarPlay

אסף לביא

צילום: יצרן

יצרנית האופנועים האמריקאית אינדיאן, מודיעה היום על שילובה של מערכת אפל קארפליי בדגמי התיור המאובזרים, הצ'לנג'ר, הצ'יפטיין והרודמאסטר משנת ייצור 2020, זאת ע"י עדכון תוכנה שיוצע לדגמים הנתמכים.

אופנועי הטורינג הגדולים של אינדיאן מצויידים בשלל מערכות, ביניהן מסך המגע Ride Command בקוטר 7″ שכולל בתוכו תכונות כמו שליטה על השמע, נתוני האופנוע, קישוריות בלוטוס וניווט, כעת מקבלת המערכת עדכון לתמיכה בשידור נתונים ממכשירי אפל – מערכת Apple CarPlay – המאפשרת לרוכב לחבר בבלוטוס או חיבור פיזי את מכשיר האייפון למסך האופנוע ולרמקולים, כך לדוגמה יכול הרוכב לשדר את המוזיקה שלו למערכת השמע של האופנוע או לדיבורית קסדה עם שליטה מהאופנוע והצגת המידע על המסך, לבצע ולענות לשיחות טלפון, לתפעל את Siri, לשלוח ולצפות בהודעות והציג את תוכנת הניווט על מסך האופנוע, שיפור משמעותי מתוכנת הניווט המקורית שלא נתמכת בישראל.

המערכת, כאמור, תומכת רק במכשירים עם מערכת הפעלה של אפל, כשבהמשך אולי יקבלו האופנועים תמיכה גם במכשירי אנדוראיד דרך מערכת Android Auto.

בנוסף, עדכון התוכנה מעניק חידושים רבים כמו תצוגת תצרוכת דלק חדשה ושיפורי באגים במערכת וקיצור זמן התגובה והעליית המערכת. לקבלת עדכון התוכנה בעלי הדגמים הנתמכים משנתון יצור 2020 בלבד צריכים ליצור קשר עם המפיץ המקומי.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל