fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

אינדיאן חוזרת למרוצי טיפוס גבעה עם FTR750

אינדיאן חוזרת למרוצי טיפוס גבעה עם FTR750

אסף לביא

צילום: יח"צ

מרוצים נמצאים ב-DNA של אינדיאן מיום היווסדה לפני יותר מ-100 שנה, לא מדובר במרוצי סופרבייק או GP, מוטוקרוס או אנדורו, דווקא בענפי הספורט הפחות נוצצים אך ותיקים באותה המידה, כמו פלאט טרק, ענף אותו אינדיאן מובילה היום, וקביעת שיאי מהירות יבשתיים, ע"ע ברט מונרו האגדי שגולם ע"י אנתוני הופקינס בסרט החלום המהיר בעולם וגם ה-Appaloosa שמתחרה על ימת בייקל.

כעת אינדיאן מעמידה לרשותו של ג'ון קוסטר FTR750 איתו יתחרה באליפות טיפוס גבעה. קוסטר הוא אושייה בתחום טיפוס הגבעה שחתום על 10 אליפויות Pro Hillclimb של ה-AMA והיה הרוכב האמריקאי הראשון שלקח תואר בשלוש קטגוריות שונות של האליפות המודברת באותה העונה. ג'ון הוביל יחד עם אביו גורדי קוסטר, שמשמש גם ראש הצוות של ג'ון, את פרויקט הבניה של האופנוע, שהחל מ-FTR750 שמיועד לתחרויות פלאט טרק וסיים כמכונת טיפוס הרים עצומה עם רשימת שינוים ארוכה הכוללת בין היתר זורע אחורית ארוכה במיוחד (כמובן), צמיגי קוביות, גלגל 21″ מקדימה, מערכת פליטה משופרת של S&S וקלאץ' אוטומטי של רקולוס לסיוע בעבודת הטיפוס הקשה.

"זה כבוד גדול לייצג את אינדיאן בחזרתם הדרמטית לטיפוס גבעה על אותה המכונה ששינתה את חוקי המשחק בפלאט טרק ב-4 השנים האחרונות" אמר קוסטר, "אנחנו נרגשים לשחרר את ה-FTR750 בגבעה, עם מטרה ברורה של זכייה באליפות".

ג'ון לא הולך להתחרות בצרצרים ששוקלים מחצית מהאינדיאן, אליפות ה-Pro Hillclimb משלבת כלים מיוחדים בקטגוריות ייעודיות, לא מפתיע למצוא בין האופנועים המתחרים מנועי 4 צילינדרים, מנועים בריטים ישנים וגם אופנועי מוטוקרוס שכבר עברו את גיל המצוות. האליפות פתחה קטגורית Twins חדשה לאופנועים גדולים, עם – כמובן – מנועי טווין, שנועדה למשוך יצרנים בדיוק כמו אינדיאן להתחרות.

רוב רדמן, מנהל האליפות, אמר "אין שום דבר כמו מרוץ טיפוס גבעה – מהיר, זריז ומרגש. אנחנו מאמינים שמותגים כמו אינדיאן ישפיעו באופן דרמטי על היכולת שלנו למשוך עוד צופים ומעריצים ויעזרו לספורט המדהים הזה לגדול", עוד הוסיף "כשייצרנו את קטגורית ה-Twins, הכוונה שלנו הייתה למשוך יצרניות גודלות ומבילות, כמו אינדיאן, לחזור להתחרות במרוץ ייחודי, מאתגר ומרגש כמו זה, ואנחנו לא יכולים להיות נרגשים יותר לקבל בברכה את חזרתה של אינדיאן לגבעה בפעם הראשונה ביותר מ-80 שנה".

אינדיאן תשתף באוקטובר גם בתחרות יחודית הנקראת "King Of Baggers" שם ייצג אותה הצ'לנג'ר החדש לאחר שעבר בסדנת השיפורים של S&S ויהיה האינדיאן היחיד על המסלול, כש-13 הצוותים האחרים עם אופנועי הארלי דוידסון. מי שירכב על הצ'לנג'ר במרוץ שיתקיים בלגונה סקה הוא טיילר אוהרה, רוכב מרוצים אמריקאי ותיק שהספיק לרכוב בהרבה קטגוריות, כולל סופרבייק, סופרמוטו, אליפות ה-XR1200 של הארלי דוידסון, מרוץ הפייקס פיק ועוד.

כן, זה הצ'לנג'ר שעליו טיילר ירכב. כן, גם אנחנו רוצים לרכב עליו.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל