fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

אופנועי Voge נצפו בתל אביב

אופנועי Voge נצפו בתל אביב

מערכת מוטו

צילום: יצרן

היום פגשנו שני אופנועים חדשים בישראל האחד אדוונצ'ר, השני נייקד, שניהם בעלי מנוע 500 מתוצרת המותג Voge. האופנועים הגיעו לישראל לצורך תקינה בשלב זה ולאחר מכן יחלו שיווקם, היבואן, מוטו24, שכבר מייבא לישראל את אופנועי FB מונדיאל, נורטון ואת אורל, לא מסר פרטים נוספים וציין שבקרוב ישיקו אותם רשמית ויחשפו את מחירם.

ה-500DS הוא אדוונצ'ר בסגנון ה-CB500X של הונדה וה-TRK502 של בנלי, שני אופנועים שנוחלים הצלחה גדולה בישראל כשההונדה הוא האופנוע הנמכר בישראל כבר תקופה ארוכה, הוא מצוייד במנוע טווין מקבילי שדומה באופן חשוד לזה של ההונדה, בנפח 500 סמ"ק ומייצר 47 כ"ס. מבחינת אבזור מדובר כאן בקפיצת מדרגה והאופנוע מצוייד בקישוריות בלוטוס', חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מסך TFT גדול, בולמים מתוצרת KYB, בלמים מתוצרת NISSIN, זרוע אחורי מאלומיניום ועוד. לעומת מתחריו הוא מגיע רק עם גלגל "17 מקדימה (להונדה גלגל "19 מקדימה ולבנלי דגם X עם גלגל "19 וחישוקי שפיצים) ונראה שלא כל כך מכוון לתחום השטח.

ה-500R עושה שימוש באותו הבסיס עם מידות ועיצוב של אופנוע נייקד. דומה חזותית לדגמי נייקד רבים, קצת מזכיר את ה-CF מוטו, קצת הונדה, קצת יוסאנג. גם הוא מאובזר בכל הפיצ'רים של דגם האוודנצ'ר כשהוא מוכוון לרכיבת כביש עירונית ובין עירונית קלה.

האופנועים מיוצרים בסין ע"י קונצרן לונסין ומשווקים במדינות רבות תחת המיתוג של ווג, בנוסף סיפרנו בעבר גם על דגם חשמלי שווג מייצרת, מה שמכניס לתמונה גם את אמ.וי אגוסטה שחתמה הסכם שיתוף פעולה עם לונסין. תג המחיר צפוי להיות אטרקטיבי, אך מחירם בישראל כאמור לא נחשף – נשוב ונעדכן כשזה יקרה.

גלריה

תגובה אחת ל אופנועי Voge נצפו בתל אביב

  1. רק הזמן יגיד מה טיבם . על פניו אופנועים יפים . למה לא מביאים לארץ נפח 800/1000 סמ"ק ?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל