fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אופנועי האנדורו של Rieju מגיעים לישראל

אופנועי האנדורו של Rieju מגיעים לישראל

אסף לביא

צילום: יצרן

ה.מ מוטורס, יבואנית שרקו, MV אגוסטה, AJP ואסקול, הודיעה על הגעתם של דגמי האנדורו המקצועיים של Rieju עם הדגם הראשון – MR300 Racing. אופנועי האנדורו של Rieju מבוססים על דגמים גאסגאס הקודמים, שנקנו ע"י החברה לאחר מכירת המותג ל-KTM, ולטענת היצרן שופרו משמעותית בתהליך ההרכבה ובקרת האיכות, מערכת חשמל משופרת, פלסטיק ומדבקות משופרות ואבזור רב נוסף.

לפני שנה רכשה חברת פיירר טכנולוגיות, חברת האם של מותגי KTM והוסקוורנה את מותג גאסגאס הספרדי, ומכרה את פס הייצור של אופנועי האנדורו של גאסגאס לחברת Rieju כשהיא שומרת את ליין הטרייל לעצמה. ריאחו היא חברה ספרדית בעלת 76 שנות ניסיון שמייצרת כ-12,000 אופנועים וקטנועים בנפח קטן ומיובאת לישראל כבר 4 שנים ע"י HM, עם שני אופנועי דו"ש שנמכרים כאן, אליהם מצטרף כעת ה-MR300, כשבעתיד יגיעו דגמים נוספים.

ה-MR300 מדגם 2021 מבוסס על ה-EC300 של GASGAS אך משופר מאוד ברמת האבזור ומצויד במנוע סינגל, דו"פ, מקורר נוזל, בנפח 300 סמ"ק, עם התנעה חשמלית ורגלית, מוזן דלק ע"י מאייד, מערכת התנעה חשמלית ורגלית, מאייד Keihin, הצתה אלקטרונית, שתי מפות מנוע, שסתום עלים V-Force 4, מצבר ליתיום, מערכת פליטה FMF, שלדה מפלדת כרומולי ושלדת זנב מאלומיניום, זרוע אחורית מאלומיניום עם מערכת לינקים. מזלג הפוך ובולם אחורי של KYB עם אפשרויות כיוונון מלא, מערכת בלימה של ניסין, משאבת מצמד של מגורה, דיסקים מתוצרת NG, חישוקים של Excel ומגן גחון ומגני שלדה מפלסטיק קשיח ועוד.

מחירו של ה-MR300 נקבע על 55,900 ₪ על הכביש ובמהלך תקופת ההשקה יימכר ב-52,900 ₪ – לעסקת מזומן.

ריאחו מייצרת שתי סדרות דגמים, סדרת ה-MR – דגמי האנדורו המקצועית, והריינג'ר – סדרת פאן-דורו המבוססת על אופנועים אנדורו מקצועיים עם שינויים במתלים, במושב, מיתון הספק המנוע ותג מחיר נמוך יותר. בהמשך השנה יגיעו לישראל דגמי ה-MR250 וריינג'ר 200 ו-300.

יחד עם אופנועים האנדורו החדשים של ריאחו, מגוון דגמי שרקו וסדרת ה-SPR של AJP שתגיע בקרוב לישראל, מציעה HM מוטורס מגוון רחב של אופנועי השטח המתאים לרוכבים רבים.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל אופנועי האנדורו של Rieju מגיעים לישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל