fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

סוזוקי מציגה מהדורה מוגבלת ל-GSX-R1000R

סוזוקי מציגה מהדורה מוגבלת ל-GSX-R1000R

אסף לביא

צילום: יצרן

היצרן היפני חוגג 100 שנים עם גרסה מוגבלת של אופנוע הדגל שלו, ה-GSX-R1000R – בצביעת אופנועי המוטוGP של ג'ואן מיר ואלכס רינס ששואבת השראה מאופנועי המרוץ של היצרן משנות ה-60'.

לפני 100 שנים הוקמה חברת סוזוקי שעסקה אז בייצור נולים לאריגת בדים, ב-1937 החלה בפיתוח רכבים אך פעילותה נעצרה עם פרוץ מלחמת העולם השנייה ומפעלי סוזוקי גם סופגים נזק במהלכה, עד שב-1945 היא עומדת על סף סגירה. סוזוקי החלה לייצר אופנועים ב-1952, עם קטנוע העונה לשם 'Power Free' ומאז אחראית לכמה מהאופנועים האייקוניים ביותר, ביניהם נמצאים גם להיטי שנות ה-80' בישראל: הסוזוקי GSX-R750, ה-GSX400, ה-DR600 ה-TS50 ועוד.

ה-GSX-R נולד ב-1984 כ-GSX-R400 שנמכר ביפן בלבד, שנה לאחר מכן הגיע גם לשאר העולם בגרסה בנפח גדול יותר המוכרת כ-GSX-R750F שהיה אחד מהסופרבייקים הראשונים עם שלדת אלומיניום מתקדמת מאוד לתקופה וביצועיים ברמה מאוד גבוהה לאופנוע כביש. עד 2001 היה ה-750 האח הספורטיבי במשפחה – ה-GSX-R1100 שנבנה על בסיסו תחילה התקבל בברכה אך ביקורות מאוחרות יותר תיארו אותו כגדול וכבד ולכן פחות ספורטיבי מה-750. ב-2001 הגיע ה-GSX-R1000 שהפך את ה-750 לדגם ביניים, ספק סופרספורט מוגדל וספק סופרבייק מוקטן ותפס את מקומו כסופרבייק התחרותי של החברה. ב-2017 החל שיווק גרסת ה-GSX-R1000R לצידו של דגם הליטר הרגיל, שמקבלת מספר שדרוגים במערכת הבלימה והמתלים, בקרת זינוק, תאורת יום, לוח מחוונים שונה ועוד. ה-GSX-R1000R אף ביקר בתחילת ספטמבר 3 פעמים על הפודיום, באליפות הסופרבייק הבריטית במסלול סילברסטון.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל