fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

מילאנו: הארלי דוידסון מציגה אדוונצ'ר

מילאנו: הארלי דוידסון מציגה אדוונצ'ר

אביעד רייס

צילום: יצרן

אם הייתם אומרים לנו לפני 10 או אולי אפילו 5 שנים שלהארלי דוידסון יהיה אופנוע אדוונצ'ר, בטח היינו אומרים לכם שאתם הוזים. אבל להתפרנס רק מקרוזרים זה כבר לא פשוט, והיצרנית האמריקנית האייקונית חייבת להיכנס לסגמנטים חדשים. עכשיו, אחרי שהוצג הנייקד הראשון שלה, ה"ברונקס"  מגיע גם דגם האדוונצ'ר – הפאן אמריקה 1250. 

בדומה לנייקד, נוכל למצוא את מנוע ה-Revolution Max החדש של הארלי – כאן בנפח 1250 סמ"ק, כאמור. המנוע הזה מייצר הספק של כ-145 כ"ס וכיאה לאופנוע מבית הארלי גם מומנט ראוי ביותר של מעל ל-12 קג"מ. 

מעבר לעיצוב המיוחד והמסקרן, שונה בנוף של סגמנט האדוונצ'ר בכלל וגם בקרב דגמי הארלי בפרט, הפאן אמריקה מצויד בכל טוב: מסך תצוגה צבעוני TFT, בלמים של ברמבו, צמיגי מישלין בשרניים, משקף מתכוונן ובקרת שיוט.

נתונים מלאים עדיין לא פורסמו כך שאין מידע על המתלים, מרווח הגחון או לגבי משקלו של הכלי, אך ניתן להעריך כי לא מדובר בנתון נמוך במיוחד. הפאן-אמריקה, בדומה לברונקס, עדיין מופיע כדגם קונספט באתר של הארלי. סרטון ותמונות שמשוחררים לרשת מחממים את הזירה עד שיחל השיווק. 

הפאן-אמריקה מכוון כמובן להתחרות באדוונצ'רים הגדולים והיקרים, ובראשם ה-R1250GS של ב.מ.וו שנמכר מצוין בארה"ב ממש כשם שהוא נמכר כך בשאר העולם. כדי לעמוד מולו תצטרך הארלי לצייד את האדוונצ'ר החדש שלה בכל הפינוקים והטכנולוגיה. 

על פי הארלי השיווק אמור להתחיל כבר בסוף 2020, כך שסביר להניח שהאופנוע הסדרתי, יחד עם הנתונים הרשמיים, יחשף בתערוכת מילאנו הבאה.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל