fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC

מוטו מוריני מרחיבה פעילות

מוטו מוריני מרחיבה פעילות

מערכת מוטו

צילום: יצרן

זרם הטיזרים לקראת תערוכת האופנועים החשובה של מילאנו מתחזק, ועכשיו זהו תורה של מוטו מוריני להעיר את הסקרנות שלנו. במוטו מוריני מתכננים להרחיב את הפעילות ולהיכנס לסגמנטים ושווקים נוספים והחברה, שעד עתה עסקה בעיקר בדגמים עם מנועים גדולים (1,200 סמ"ק), מודיעה כי תחשוף בתערוכת איקמה הקרובה מנוע בדרג ביניים – ככל הנראה בנפח 600-800 סמ"ק, ושני דגמים ראשונים חדשים שיתבססו על מנוע זה – דגם נייקד, וקבלו את זה – גם דגם אדוונצ'ר חדש. לפי לשון ההודעה, דגמים אלו הם רק ההתחלה ובהמשך יגיעו נוספים. 

מוטו מוריני הבולונזית, נוסדה בשנת 1936 על ידי אלפונסו מוריני. כמו חברות איטלקיות קטנות אחרות, מצאה את עצמה מוטו מוריני פועלת תחת ענק סיני Zhongneng שמספק את הגב הכלכלי בחברה שמאפשר לה את האוויר לנשימה שהיא צריכה כדי להמשיך לחיות. 

בתערוכת מילאנו הקרובה יוצג דגם נוסף, עם מנוע גדול, הסופר סקרמבלר 1200. הולך להיות מעניין.

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל