fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטומוריני: אדוונצ'ר חדש בנפח 650 סמ"ק

מוטומוריני: אדוונצ'ר חדש בנפח 650 סמ"ק

אביעד רייס

צילום: יצרן

פרטים חדשים נחשפים על האדוונצ'ר החדש של מוטומוריני שיוצג בצורה רשמית בתערוכה. 

מנוע טווין מקורר נוזל ומוזרק דלק בנפח 650 סמ"ק המשודך לתיבת 6 הילוכים. המנוע הזה מפיק כ-70 כ"ס ובידיעות השונות שרצות ברשת, ישנם דיווחים גם על גרסה שתתאים לרישיון A1. מנוע זה נמצא גם בדגם הסקרמבלר בנפח בינוני שחשפה היצרנית, ה-Seiemmezzo.

הסקרמבלר החדש של מוטומוריני עם מנוע בנפח 650 סמ"ק

האדוונצ'ר החדש של מוטומוריני מגיע אמנם עם חישוקי "שפיצים" אך עם גלגלי "19 ו-"17, מושב שנראה שקוע במיוחד, צמיגי מצלר טורנס ואגזוז נמוך וללא מגן גחון הנראה לעין – קשה לומר עליו כי הוא "קרבי". נתונים לגבי המשקל – עדיין חסרים. המתלה הקדמי בקוטר 50 מ"מ מתכוונן לחלוטין עם מהלך של 160 מ"מ, ומאחורה בולם יחיד עם מהלך מתלה של 135 מ"מ, מתכוונן אף הוא. מקדימה צמד דיסקי בלימה ומאחורה דיסק יחיד, וכמובן מערכת ABS. 

העיצוב אדוונצ'רי-מודרני ומזכיר משהו שבין אפריקה טווין למולטיסטראדה. מבחינת אבזור מציע ה-X-CAPE תאורת LED ומסך תצוגה TFT צבעוני בקוטר "7 – בהחלט אחד הגדולים שראינו. המסך מאפשרת חיבור של המכשיר הנייד בבלוטוס. המשקף הקדמי הגבוה אינו חשמלי כמובן, אך לפי הידיעות ניתן לכיוון עם יד אחת בלבד. מידע על בקרות או מערכות בטיחות שזמינות באופנוע – עדיין אין. ה-X-CAPE מגיע מצויד מהחברה בסבל אחורי ועם חורים המיועדים לעיגון מנשאים למזוודות צד. 

נכון להיום אופנועי מוטומוריני אינם מגיעים לישראל. האם בעקבות הדגמים החדשים שיכולים להיות אטרקטיביים למדינתנו נזכה לראות אותם כאן? ימים יגידו.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל