fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

חדש בישראל: סוזוקי וי-סטרום 1050

חדש בישראל: סוזוקי וי-סטרום 1050

אסף לביא

צילום: יצרן

עופר אבניר החלה בשיווק ה-V-Strom 1050 בשתי גרסאות – הרגילה וה-1050XT – השואבות השראה בעיצובן מה-DR Big האייקוני. במהלך תקופת ההשקה יוצע הווי-סטרום 1050 במחיר של 89,900 ₪ וגרסת ה-XT ב-99,900 ₪ במקום 93,900 ₪ ו-103,900 ₪, בהתאמה.

הווי-סטרום 1050 מחליף את ה-1000 הוותיק, מצויד אותו מנוע הוי-טווין ב-90° בנפח 1,037 סמ"ק שעבר עדכון לעמוד בתקן אירו5 ומייצר הספק גבוה ב-7% מהמנוע הקודם, שכעת עומד על 107 כ"ס. בגזרה הטכנולוגית מתחדש הווי-סטרום 1050 במצערת חשמלית רכב-על-חוט, 3 מפות ניהול מנוע, בקרת אחיזה עם 4 מצבי התערבות וכיבוי, מערכת ABS, מערכת Low RPM Assistance למניעת כיבוי מנוע פתאומי, לוח מחוונים LCD חדש, חיבור USB לטעינה ובדגם ה-XT גם מערכת בלימה משולבת חכמה, חיישן מדידת אינרציה (IMU) שש-צירי של Bosch, בקרת שיוט ומערכת עזר לזינוק בעלייה.

ה-1050 מצוייד במשקף מתכוונן (ב-XT), תאורת LED, מזלג הפוך של KYB בקוטר 43 מ"מ מקדימה ובולם יחיד עם לינק מאחור, שניהם מתכווננים באופן מלא עם מהלך של 160 מ"מ, מערכת בלימה עם זוג דיסקים בקוטר 310 מ"מ וקליפרים רדיאליים של Tokico עם 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 260 מ"מ וקליפר 2 בוכנות של Nissin מאחור, מיכל דלק בנפח 20 ליטר וצמיגי ברידג'סטון Battlax Adventure A41 במידות 110/80-19 ו-150/70-17.

גובה המושב של הווי-סטרום 1050 עומד על 855 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,554 מ"מ, מרווח הגחון 165 מ"מ, המשקל היבש של גרסת הבסיס עומד על 236 ק"ג בעוד גרסת ה-XT שוקלת 247 ק"ג, אורכו הכללי 2,265 מ"מ, רוחבו 870 מ"מ וגובהו 1,515 מ"מ, זווית ההיגוי עומדת על 25.3° והמפסע 109 מ"מ.

גרסאות ה-1050A (הרגילה) וה-1050XT נבדלות בסוג הגלגלים, עם יצוקים ברגילה ושפיצים (טיובלס) ב-XT אך עם אותן מידות צמיגים, מערכות העזר האלקטרוניות, המשקף המתכוונן, מושב מתכוונן, ג'ק מרכזי, מגן גחון ומגני מנוע. בנוסף, ה-XT מקבל שלל צביעות בסגנון מכונות מרוצי הראלי של סוזוקי.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל חדש בישראל: סוזוקי וי-סטרום 1050

  1. נו באמת. לקחת את מס' הסמ"קים מה KTM ונתתם לנחות שלכם? מה אתם סיניים? אתם יפנים. תתבגרו.
    עוד אופנוע להגיע מ א' ל ב'. 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל