מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
קונה אופנוע
תמוז
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
לרט
ברקום שמאל
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה
HJC
הארלי שמאל
מתלה לקסדה

חדש בישראל: הוסקוורנה סוורטפילן 250

חדש בישראל: הוסקוורנה סוורטפילן 250

אסף לביא

צילום: יצרן

ב-2018 נחתו כאן החצים הראשונים של הוסקוורנה שהושקו באירועי שבוע האופנה בתל אביב, צמד ה-401 ויטפילן וסוורטפילן וה-701 ויטפילן, זמן לא רב לאחר מכן משפחת דגמי הכביש של הוסקוורנה קיבלה חיזוק נוסף עם ה-701 סוורטפילן שהגיע לישראל.

כעת עופר אבניר מודיעה על הגעתו של הדגם הקטן בליין, ה-250 Svartpilen שמבוסס על ה-401, ובעזרת מנוע קטן יותר ועוד כמה שינויים מקבל תג מחיר של 26,900 ₪, ישראל היא הראשונה בשוק האירופאי שהחלה ביבוא הדגם.

במרכזו של האופנוע פועם מנוע סינגל מקורר מים בנפח 250 סמ"ק, אותו אנחנו כבר מכירים מהק.ט.מ 250 דיוק (שגם נמכר באותו המחיר), עם מערכת סליפר קלאץ', שמספק 31 כ"ס ב-9,000 סל"ד ומומנט של 2.4 קג"מ ב-7,250 סל"ד.

המנוע הזה מותקן בתוך שלדת מסבך צינורות קלה עם מזלג BPF הפוך במסדרת APEX של WP, בקוטר 43 מ"מ עם מהלך של 142 מ"מ מקדימה ומאחור וזרוע אחורית מעוצבת עם בולם יחיד מאחור. אחד השינויים הבולטים ב-250 לעומת ה-401 הם הגלגלים היצוקים במקום שפיצים, עם צמיגי דו"ש במידות 110/70-17 מקדימה ו-150/60-17 מאחור.

מערכת הבלימה מתוצרת ByBre עם דיסק יחיד בקוטר 300 מ"מ וקליפר 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 230 מ"מ מאחור. מערכת ה-ABS מסוג 9.1MB ומתוצרת בוש, בעלת שני מצבים, מצב כביש ומצב סופרמוטו המנתק את פעולת המערכת על הגלגל האחורי. משקלו של האופנוע עומד על 153 ק"ג.

עופר אבניר השקיעה רבות השקתו של האופנוע בניסיון לצאת מהקופסה בתקופה לא קלה זאת ושלחו לנו למערכת מוטו את מצגת ההשקה של האופנוע בטאבלט, שהכיל גם את הסרטון שהפיקו:

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל