fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הונדה חושפת רשמית את ה-CBR600RR החדש

הונדה חושפת רשמית את ה-CBR600RR החדש

אחרי שהונדה פיזרה טיזרים, אחרי שאכזבנו חלק מהקוראים שהאופנוע לא יגיע לישראל ואחרי שמאז 2013 לא עבר שינויים, ה-CBR600RR החדש נחשף, ימכר תחילה ב-25 בספטמבר ביפן.

ה-600RR החדש מבוסס על אותו המנוע אך עם שינויים קלים – גלי הזיזים, קפיצי השסתומים וגל הארכובה חדשים לחלוטין. גופי המצערת ארוכים יותר ומעוצבים מחדש ליכולת נשימה טובה מבעבר, לכך מצטרפת גם סעפת פליטה שעוצבה מחדש, למרות ששאר האגזוז שנשאר זהה לדגם הקודם. יעילות מערכת הקירור באזור שסתומים הפליטה עלתה ע"י עיצוב מחדש של מעברי המים בראש המנוע. המנוע מוזן ע"י מצערת Ride-By-Wire. סליפר ואסיסט קלאץ' הם השיפור היחיד בתחום התמסורת וקוויקשיפטר יוצע כאופציה לשיפור. ההספק נותר 120 כ"ס ב-14,000 סל"ד והמומנט עומד על 6.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד.

המערכות האלקטרוניות הושאלו מאחיו הגדול וה-600RR מצוייד בחיישן מדידה (IMU) של 5 צירים שמזין מידע למערכות ה-ABS ובקרת האחיזה, 3 מצבי רכיבה קבועים ו-2 לבחירה, משכך היגוי אלקטרוני ומערכת ניהול בלימת מנוע; כל אלו נשלטים בדרך כפתורים על הכידון ומסך ה-TFT שכולל שפע מידע וגם לאפ-טיימר. הכנפונים עוזרים בשיפור האווירודינמיקה והונדה וטענת למקדם הגרר הנמוך בקטגוריה. כמובן שהאופנוע מצוייד בתאורת LED היקפית, מזנב לפנס.

השלדה נשארה כפי שהייתה, שלדת אלומיניום בתצורת יהלום. בגזרת המתלים נותר ה-600RR ללא שינוי עם מזלג הפוך בוקטר 41 מ"מ של Showa מסוג BPF בעל כיוון מלא, מאחור בולם יחיד עם מערכת לינקים, מחובר לזרוע אלומיניום דו-צידית, ובעל כיוון מלא. עוד חלק באופנוע שנשאר ללא שינוי – מערכת הבלמים, של טוקיקו, עם זוג דיסקים בקוטר 310 מ"מ מקדימה, כשמערכת ה-ABS דווקא מתוצרת ניסין. לאופנוע גם מערכת איתות אזהרה בבלימת חירום.

שאר הנתונים הטכניים לא מפתיעים כשמשקל האופנוע הרטוב עומד על 194 ק"ג, בסיס הגלגלים נמתח מעט וכעת עומד על 1,375 מ"מ, זווית ההיגוי קהה בחצי מעלה וכעת עומדת על 24° ומפסע של 100 מ"מ, גבוה המושב 820 מ"מ מהקרקע, מיכל הדלק בנפח של 18 ליטר, מידות הצמיגים זהות – 120/70-17 ו-180/55-17. אורך כללי של 2,030 מ"מ, רוחב 685 מ"מ וגובה של 1,140 מ"מ.

בנושא העיצוב אין יותר מדי מה לספר, האופנוע כאמור הונדס למקדם גרר נמוך והידמות לאחיו הגדול, את זה עושה הונדה כשמציע אותו בצביעת טריקולור (אדום גרנד-פרי עפ"י הונדה) בלבד. בינתיים פורסם מחירו ביפן – 1,606,000 ין, שם הוא ישווק בלעדית בשלב זה.

אנחנו מפרסמים את הפרטים כשעה לאחר השקתו הרשמית ביפן, אם יתפרסמו עוד פרטים בהמשך היום נשוב ונעדכן.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל