מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
פרפקט קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
ברקום שמאל
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
מונדיאל קוביה

דגמי גאס גאס הישנים נמכרו לריג'ו

דגמי גאס גאס הישנים נמכרו לריג'ו

מערכת מוטו

צילום: יצרן

עסקה נוספת בעולם השטח: ריג'ו (כפי שנקרא בישראל או רייחו במבטא ספרדי מתגלגל) יצרן ספרדי המתמחה בייצור של דגמי אופנועים קטנים בנפחי 50-125 סמ"ק, רוכש מ־Torrot, חברת האם לשעבר של גאס גאס, את מה שהשאירה אחריה חברת גאס גאס לאחר שהמותג נמכר לחברת פרייר מוביליטי, חברת האם של ק.ט.מ והוסקוורנה.

לפני יותר מ־5 שנים קנתה פרייר את מותג הוסקוורנה מיידי ב.מ.וו ומכרה את המפעלים והדגמים הישנים ל־SWM, כעת לאחר עסקת גאס גאס-KTM פרייר עושה זאת שוב ומוכרת את ליין הדגמים הקיים של גאס גאס לריג'ו. אם אנחנו צריכים להמר, נאמר שדגמי גאס גאס החדשים שיצאו תחת KTM ישווקו ע"י יבואן אחר, בדומה לשיווק דגמי הוסקוורנה.

ריג'ו הוקמה בשנת 1934, ושמה, RIEJU, מחבר למעשה אותיות משמם של שני המקימים – Luis Riera Carré ו-Jaime Juanola Farres – צמד אנשי עסקים ספרדים. בתחילת דרכה הייתה ריג'ו חברה שמוכרת אביזרים לאופניים, ובשנת 1945 ייצרו שם את האופנוע הראשון – ריג'ו NO.1.

דגמי הגאס גאס ילבשו ריג'ו

כיום מציעה החברה ליין מוצרים מגוון – אופנועי שטח, סופרמוטו, ספורט, נייקד, קטנועים ואפילו ליין קטנועים חשמליים – כולם כאמור בנפחי מנוע קטנים. המהלך לרכישת הפלטפורמה הקיימת ישרת את החברה בשני אופנים עיקריים – הראשון הוא הרחבת ליין המוצרים עם דגמי אנדורו מקצועיים ולראשונה מכירה של אופנועים עם מנועים גדולים יותר מעבר לדגמי ה־50 וה־125 שהחברה מציעה כיום המבוססים על דגמי גאס גאס 250 ו־300 דו"פ בגרסאות ה־CE, XC וה־GP מהליין של 2017 ו־2019, והשני כרגע עדיין בגדר השערה – אבל יכול מאד להיות שריג'ו תרצה להיכנס, ואולי בתור התחלה אפילו בצורה מקומית בלבד לליגות המרוצים המקצועיות – דבר שיכול לשדרג את תדמית המותג ולעזור להם בשיווק הכלים החדשים.

המשך הייצור של דגמי גאס גאס תחת מיתוג חדש משמעו גם החזרתו לחיים של המפעל שנמצא במחוז ג'ירונה שבקטלוניה – בשורות משמחות בוודאי בעבור תושבי הסביבה. אולי תופתעו לשמוע שיש לריג'ו גם מפיץ בישראל – חברת HM מוטורס שמייבאת בין השאר את מותגי שרקו ואמ.וי אגוסטה. האם נזכה לראות בקרוב דגמי 250 ו־300 דו־פעימתיים של ריג'ו לצד דגמי שרקו?

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל