fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

במסלול הנכון להחלמה

במסלול הנכון להחלמה

ראסטי ג'יימס

צילום: יח"צ

ביום שישי האחרון, ה-10.11.2017 נפתח מסלול המרוצים החדש שבפצאל לנוסעים שהוא טרם ראה: כמאה ילדים ונערים חולי סרטן (6-24) מעמותת זכרון מנחם, מלווים בהוריהם ואחיהם הגיעו ליום כיף ואקסטרים במטרה לתת לצמיגים החורקים, לרעש והאדרנלין להשכיח ולו לכמה שעות את שגרת הטיפולים, הבדיקות והחששות.

בלו"ז: דריפטים עם כשלושים מכוניות, סיבובים עם כחמישים אופנוענים, נהיגה על RC Cars (עם שלט רחוק), הרבה אוכל טוב והפעלות.

"שמתי את הקסדה על הראש ופתאום אני לא חולה, אין בדיקות ואין טיפולים. יש רק את רעש האופנוע והרוח בפנים", סיפר ד' בן ה-10. עידן בן ה-14 התלהב במיוחד מהמעמד: "אני לא מאמין שאני, עידן מירושלים, עשיתי דריפטים בפצאל! זה היה מטורף. אני חייב לחזור לכאן שוב ולראות מרוצים אמיתיים".
"היו לנו אירועי ספורט בעבר, אבל אף פעם לא במסלול מרוץ אמיתי", אמר בר בן ה-12 שהפעיל בשלט מכונית מירוץ במהירות גבוהה "להסיע רכב ב-100 קמ"ש עם שלט רחוק זה להרגיש שהכל אפשרי, הכל תלוי בי ובידיים שלי. זאת תחושה מדהימה".

את האירוע ארגנה עמותת זכרון מנחם הפועלת לרווחת ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. זוהי השנה השלישית שהעמותה מארגנת אירוע מוטורי וכאמור בפעם הראשונה בפצאל. "ההתנדבות של אנשים מהענף היא פשוט מדהימה", מספר יו"ר ומייסד העמותה, חיים ארנטל. "כולם מתפנים מעיסוקיהם ומגיעים בהתנדבות לשמח הן את הילדים והן את בני המשפחות שלהם שגם זקוקים לאתנחתא מההתמודדות עם המחלה".


ניב סדובסקי, ממועדון הרודסטרים אשר שלח כשלושים רכבי ספורט עם הנעה אחורית להסעת הילדים מספר כי מדי שנה זו הפעילות שהוא הכי נהנה ממנה. "מהפעם הראשונה התאהבתי. כמה שמחת חיים, כמה אושר רואים על פני הילדים וכולם. אנחנו ברי מזל שאנחנו יכולים לחלוק איתם את האהבה שלנו לספורט. נעשה הכל כדי להפוך את האירוע למושלם עם המון דריפטים והזנקות, אבל כמובן תוך שמירה על מהירות סבירה כדי חלילה לא לסכן אף אחד". אם לסכם במשפט אחד את היום המיוחד הזה – "לרגע אחד אפשר לשים את הטיפולים בצד וליהנות כמו ילדים".

אל עמותת זכרון מנחם חברה עמותת "אייפקס" בהקמה וסידור המתחם, ארגון הילדים שבאו להינות מהיום המוטורי תוך כדי שמירה על סדר ובטיחות.
עמותת אייפקס שפועלת למען הנגשת הספורט המוטורי לקהל הרוכבים בחרה להרתם למשימה מתוך הרצון בעשייה.
"אתה מעלה ילד אל הרכב, קסדה לראשו, והוא חוזר אחרי כמה דקות עם חיוך מתוח מאוזן לאוזן, עם ניצוץ בעיניים, החיוך והמבט האלה שווים הכל… אנו שמחים שזכינו לקחת חלק ביום הזה ולהקל ולו לפרק זמן קצר את יומם של הילדים המדהימים האלו" אומרים ליאור, לוי, ליאון ורביב,חברי עמותת אייפקס.

 

 

 

גלריה

3 תגובות ל במסלול הנכון להחלמה

    • חבל שרק במיזמים כאלו יש ביטוי לענף המוטורי, המדינה הולכת אחורית עם האנשים שמובילים את ההתאחדות היום והשושני הזה וחברים שלו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל