fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

בימוטה: דגם ספורט-רטרו על בסיס קאוואסאקי בדרך

בימוטה: דגם ספורט-רטרו על בסיס קאוואסאקי בדרך

אביעד רייס

צילום: יח"צ

ביומטה מודיעה בימים אלו על כוונותיה להציג דגם חדש, שני בגלגול הנוכחי של בימוטה, שנרכשה כזכור על ידי קאוואסאקי. ה-KB4 מגיע אחרי שבימוטה הציגה בתערוכת מילאנו האחרונה פרי ראשון לשיתוף הפעולה החדש – הטסי H2 המוגדש, שמבוסס על ה-H2 של קאוואסאקי.

מלבד עיצוב הרטרו-ספורט המגניב שמחזיר אותנו לאופנועי הסופר-ספורט של סוף שנות ה-70 תחילת שנות ה-80, פורסם כי ה-KB4 יהיה בעל שלדה חדשה מבית בימוטה שבבטנה מנוע בנפח 1,043 סמ"ק עם הספק של כ-140 כ"ס – אותו אחד שנמצא ב-Z1000 של קאוואסאקי. לדברי ג'יאן לוקה גאלאסו, מנהל מחלקת יחסי הציבור של בימוטה, גרסת ייצור מוקדם ראשונה של ה-KB4 אמורה להיות מוכנה כבר בקיץ הקרוב. 

 

ההשראה לדגם הוא כמובן ה-KB1 מסוף שנות ה-70, והדימיון לא נגמר במחלקת העיצוב, גם ה-KB1 היה בעל מנוע 4 צילנדרים של קאוואסאקי שנלקח מה-Z1000. 

לצד עיצוב הרטרו היפה, הודיעו בבימוטה כי ה-KB4 יקבל חבילת אלקטרוניקה שתכלול בין השאר גם מצערות חשמליות. בבימוטה גם זורקים רמז לגבי מידותיו של האופנוע, ואומרים כי המטרה היא לייצר כלי במימדים של 600 ספורטיבי יחד עם העוצמה של מנוע ליטר.  

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל