fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר

אמ.וי אגוסטה מכריזה על שיתוף פעולה נוסף עם ענקית סינית

אמ.וי אגוסטה מכריזה על שיתוף פעולה נוסף עם ענקית סינית

אסף לביא

צילום: יצרן

חברת MV אגוסטה, תחת ניהולו של טימור סרדרוב, מתכוונת להתקדם עם כניסתה לשוק הסיני ולאחר הסכם פיתוח וייצור משותף עם לונסין היא חוברת ל-QJ Motor, חברת האם של בנלי, להפצת אופנועי המותג בסין. חברת QJ היא אחת מהמשפיעות והמובילות בשוק הסיני המקומי ותיקח לניהולה את 7 הסוכנויות הקיימות בסין ותפתח 21 נוספות בשנה הקרובה. רמזים רבים גם לשיתוף פעולה טכנולוגי נזרקו ע"י שני המותגים, כשסרדרוב אומר זאת גם במפורש ומותג בנלי משתף טיזר של מנוע שנראה כמו של ה-F4, מטושטש, עם תאריך חשיפה במהלך תערוכת CIMA.

טימור סרדרוב, מנכ"ל MV אגוסטה: "אני נרגש מההסכם הזה עם QJ בשלב השני שלנו בהתרחבות בשוק הסיני. זאת שותפות שאפתנית וארוכת טווח שתהפוך את MV Agusta יצרן הפרימיום האיטלקי המוביל בסין ב-5 השנים הקרובות. QJ הם המובילים העולמיים בגודלם, נוכחותם בשוק וסטנדרטים של איכות ואני בטח שעם שותף כזה חזק אנחנו יכולים להגשים למטרות העסקיות שלנו במהירות ואולי גם לעבור אותן. אנחנו גם מפתחים שיתוף פעולה נוסף בצד התעשייתי, עליו נכריז בקרוב".

דונגשאו גואו, מנהל החטיבה המוטורית של Qianjiang, חברת בת של הענקית Geely ובעלת המותג בנלי: "אנו מודים ל-MV Agusta שבחרו להקים איתנו שותפות אסטרטגית חדשה. MV Agusta הוא מותג מפורסם בקנה מידה עולמי עם היסטוריה ארוכה, וגם חבר ותיק ושותף קרוב של Qianjiang אופנועים. שיתוף הפעולה הזה הוא לא רק שילוב עסקי חזק של שני הצדדים, הוא גם הכרה נוספת ברעיונות המשותפים של שני המותגים. אנחנו מקווים שבעתיד נוכל לעבוד יחד כדי להביא ללקוחות הסיניים יותר אופנועים עתירי ביצועים שהם גם אופנתיים, קלים לשימוש, ומהנים לרכיבה. אנחנו שואפים להפוך את טיולי האופנועים לחופשיים יותר, ירוקים יותר ובעלי יותר תשוקה".

נמשיך לעדכן.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל