fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

אינדיאן חושפת FTR חשמלי… לילדים

אינדיאן חושפת FTR חשמלי… לילדים

אסף לביא

צילום: יצרן

אחרי חשיפתו של ה-FTR1200 רבים מצפים מאינדיאן להמשיך להתפתח לקטגוריות חדשות, עם אדוונצ'ר, ספורט, נפחי ביניים ועוד, השמועות הראשוניות על השם eFTR גרמו לרבים להאמין שאינדיאן תחשוף FTR עם מנוע חשמלי, אך די במהרה הגיע לרשת יותר מידע על הפרוייקט וכבר באותו שלב היה ברור שמדובר באופנוע ילדים.

כעת הוא נחשף רשמית: תכירו את אינדיאן eFTR Jr, אופנוע חשמלים ומעוצב לילדים, השואב השראה רבה מה-FTR750, אופנוע המרוצים של היצרן. האופנוע מיועד לילדים מגיל 8 ומעלה ופותח בשיתוף חברת הכלי החשמליים המזעריים Razor, שמייצרת בין היתר גם קורקינטים ומיניבייקים. יחידת ההנעה 36V שיייכת ל-Razor ומאפשרת להורה או לילד לבחור מצבי רכיבה בין הספק נמוך לגבוה ובין מהירות של 15 קמ"ש ל-25 קמ"ש, כשהטווח נע בין קצת יותר משעתיים (140 דקות) לטיפה יותר משעה (65 דקות).

כל העיצוב נעשה בהשראת ה-FTR750, כולל מעטפת עם פלסטיקה בטקסטורה של קרבון פייבר. תפעול האופנוע מתבצע ע"י 'מצערת' קלאסית, המעצורים הם דיסקים עם קליפרים שמופעלים ע"י כבל, מקדימה יש מזלג הפוך ומאחור מונושוק. המשקל המקסימלי לרכיבה על ה-eFTR Jr עומד על 80 ק"ג, בעוד משקלו העצמי של ה-eFTR Jr עומד על 50 ק"ג. אורכו של האינדיאן הקטן 1,296 מ"מ, בעוד בסיס הגלגלים 922 מ"מ והמושב בגובה של 589 מ"מ.

מחירו של האינדיאן eFTR Jr עומד בארה"ב על כ-750$. בנוסף, אינדיאן מציעה ציוד רכיבה ממותג לילדים, הכולל כפפות, קסדה, מיגון "צבי-צב" וחולצה.

עוד בנושא אינדיאן
אינדיאן חוזרת למרוצי טיפוס גבעה עם FTR750
אינדיאן מעדכנת את דגמי 2020 לתמיכה ב-Apple CarPlay
רכיבה ראשונה: אינדיאן ספרינגפילד דארק הורס
אינדיאן חושפת FTR בגרסת Carbon
בדרך לסיביר: אינדיאן Appaloosa v2.0
אינדיאן FTR1200S רייס רפליקה במבחן דרכים

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל