מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
KTM עליון קוביה
לרט
ברקום שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
מתלה לקסדה

F1: מונזה מירוץ – ללא מאמץ, המילטון מוביל את הטבלה

F1: מונזה מירוץ – ללא מאמץ, המילטון מוביל את הטבלה

מיקי כהן

צילום: יח"צ

זינוק מצויין של המילטון ושל אוקון שמצליח לעבור את סטרול, בעוד ששתי מכוניות הפרארי לא מצליחות להתקדם מהמקומות 5 ו-6. ורשטפן מנסה לעקוף את מסה ו-2 המכוניות נוגעות אחת בשני והרדבול של ורשטפן שוברת כנף קדמית והגלגל הקדמי חוטף תקר.

בוטס עובר קדימה למקום השני לאחר שעובק את סטרול ואוקון ויוצר מרצדס במקומות 1 ו-2. וטל מצליח לעבור את בן קבוצתו והקפה מאוחר יותר גם את סטרול ומתמקם רביעי.
הקפה שמינית ו-וטל כבר שלישי אבל מי שמצליח להתקדם 7 מקומות הוא ריקארדו שכבר ממוקם במקום התשיעי מאחורי פרז.

לאחר כחצי מרוץ ועדיין רוב המובילים לא החליפו צמיגים. המילטון מוביל בנוחות לפני בוטס, כאשר וטל כ-16 שניות מאחור וריקארדו עוד כ-14 שניות מאוחרי וטל ופרז מאחוריו. רייקונן מוביל את חבורת הנהגים אשר כבר החליפו צמיגים לפני אוקון, סטרול, מסה ו-ואנדורן אשר במקום העשירי.

20 הקפות לסוף המרוץ וגם חמשת המובילים, מלבד ריקארדו, נכנסים להחליף צמיגים ויוצאים באותו הסדר שנכנסו.

מנוע ההונדה לא מאכזב גם הפעם ו-ואנדורן נשאר ללא כח מנוע ופורש וגם מכוניתו של אלונזו מרימה ידיים, הקפה לפני סוף המרוץ. הקפה 38 מתוך 53 וריקארדו סוף סוף נכנס להחליף צמיגים ויוצא למקום החמישי אחרי רייקונן ומתחיל לרדוף אחריו ואכן, 3 הקפות מאוחר יותר, בסוף ישרות, ריקארדו עוקף את רייקונן ועולה למקום הרביעי.
עד סוף המרוץ, נשמר סדר הנהגים עם דומיננטיות ברורה של מרצדס.

עשרת המקומות הראשונים:
1. לואיס המילטון
2. ואלטרי בוטס
3. סבסטיאן וטל
4. דניאל ריקארדו
5. קימי רייקונן
6. אסטבאן אוקון
7. לאנס סטאול
8. פיליפה מסה
9. סרחיו פרז
10. מקס ורשטפן

שיטת העונשים אשר הנהגים מקבלים על החלפת חלקים במכוניות, יוצרת מצב בו מבחני הדרוג כמעט ואינם הכרחיים. מנהלי המרוץ חייבים למצא דרך אחרת לעניש את הקבוצות עצמם ולא את הנהגים. האם זה יקרה בעתיד?

מנוע המרצדס עדיף על מנוע הפרארי מבחינת כח ומהירות סופית, כמו גם מנוע הרנו. עכשיו, כהסתיים הסבב הארופאי והקרקס יוצא ליבשות אחרות, האם במסלולים האיטיים יותר, תבוא ההצמדה הטובה יותר של פרארי לידי ביטוי?

מקלראן עומדת בני החלטה קשה. האם לעבור למנועי רנו בעונה הבאה ולהישאר עם אלונזו, או להשאר עם מנועי הונדה ולוותר על שרותיו של אלונוזו שהציב אולטימטום לקבוצה, או הוא או הונדה. עד המרוץ הבא, על מקלארן לקבל החלטה. האם זה יהיה אלונזו או הונדה?

אין ספק שרדבול ובמיוחד ריקארדו, שהצליח לסיים רביעי לאחר שזינק מהמקום ה-16, הראו התקדמות במיוחד במסלול המהיר של מונזה, האם זה ימשך גם ביתר המסלולים שנותרו עד לסיום העונה?

בעוד שבועיים, בסינגפור, אולי נדע חלק מהתשובות.

אליפות היצרנים:
1. מרצדס – 435
2. פרארי – 373
3. רדבול – 212
4. פורס אינדיה – 113
5. וויליאמס – 55
6. טורו טוסו – 40
7. האס – 35
8. רנו – 34
9. מקלארן – 11
10. סאובר – 5

אליפות הנהגים:
1. לואיס המילטון – 238
2. סבסטיאן וטל – 235
3. ואלטרי בוטס – 197
4. דניאל ריקארדו – 144
5. קימי רייקונן – 138
6. מקס ורשטפן – 68
7. סרחיו פרז – 58
8. אסטבאן אוקון – 55
9. קארלוס סיינז – 36
10. ניקו הולקנברג -34
11. פיליפה מסה – 31
12. לאנס סטרול – 24
13. רומן גרוז'אן – 24
14. קווין מגנסון – 11
15. פרננדו אלונזו – 10
16. פסקל וורליין – 5
17. דניאל קוויאט – 4
18. סטופל ואנדורן – 1
19. ג'וניון פלמר – 0
20. מרקוס אריקסון – 0

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל