fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

F1: המילטון משיב מלחמה בקרב על האליפות

F1: המילטון משיב מלחמה בקרב על האליפות

זינוק מצויין לכל המובילים ובמיוחד לאלונזו שמזנק ישירות למקום השביעי ומנהל מאבק יפה עם הולקנברג על המקום השביעי במשך 3 הקפות ומפסיד בסופו של דבר להולקנברג ומאבד גובה עד שבהקפה העשירית הוא חוזר למקום העשירי ממנו זינק.

פרז ואוקון שוב משיקים גלגלים אחד בשני, בהקפה הראשונה ומלבד הניצוצות שיוצאות מהחישוק של אוקון מהמגע בקיר, הפעם זה נגמר ללא נזק לאף אחד מהרכבים.
לורליין נגמר המרוץ מהר מאוד כאשר נשבר חלק ברכב כבר בהקפה שניה והוא נאלץ לפרוש ובהקפה השמינית, הגיבור המקומי, ורשטפן, מאבד כח במנוע הרנו של מכונית הרדבול שלו ומאכזב את עשרות אלפי ההולנדים שבאו לראותו אותו ופורש.

הקפה 16 ורוב המובילים כבר לאחר החלפת צמיגים, רייקונן מקבל עונש של 10 שניות ברחבת הטיפולים על כך שלא התייחס לדגל צהוב כאשר ורשטפן פרש. לאחר ריצוי העונש הוא יוצא למקום השביעי.
פרז, בניסיון עקיפה יהרואי, לא מספיק לבלום ויורד מהמסלול. בהמשך, הוא לא נותן את המקום חזרה לגרוז'אן שאותו הוא עקף ומקבל עונש של 5 שניות.

הקפה 22 וחצי מרוץ מאחורנו. המילטון מוביל לפני וטל, בוטס שלישי לפני ריקארדו במקום הרביעי, הולקנברג ברנו, חמישי לפני רייקונן שסוגר עליו מהמקום השישי, אוקון, פרז, גרוז'אן ומגנסון סוגרים את העשיריה הראשונה. אלונזו ממשיך לאבד גובה ונמצא רחוק במקום ה-13 עד לפרישה, שוב, בהקפה ה-27.

מלחמות הפורס אינדיה לא מסתיימת בהקפה הראשונה ולאחר החלפת צמיגים נוספת, מוצאים 2 נהגי הפורס אינדיה אחד אחרי השני וממש לפני פניית ה-אורוז' פרז סוגר את הדלת בפני אוקון ודוחף אותו לכיוון הקיר, המגע בין פרז ואוקון בלתי נמנע ושוב הם משיקים צמיגים והפעם פרז יוצא עם תקר ואוקון עם כנף קדמית שבורה, מה שמוציא את מכונית הבטיחות ומכניס את כל המכוניות לרחבת הטיפולים להחלפת צמיגים. המילטון ובוטס יוצאים עם הצמיגים הרכים בעוד שוטל, ריקארדו ורייקונן יוצאים עם צמיגי האולטרה רכים שעל פניו, אמור לתת להם הקפות יותר מהירות בכשניה לערך, מה שלא קרה בפועל.

4 הקפות שלמות לקח לפנות את המסלול משברים ובזינוק המחודש וטל נצמד להמילטון אך לא מצליח להעקוף אותו, מי שכן ביצעו עקיפה הם ריקארדו ורייקונן שמצליחים לעקוף את בוטס אשר מפספס את פניה מספר 4 ויוצא מהמסלול.

הסדר נשמר עד לקו הסיום כאשר המילטון מנצח לפני וטל שמסיים שני, רדבול מצליחים להעלות לפודיום את ריקארדו מהמקום השלישי. ריקונן ובוטס, סוגרים את החמישיה הראשונה. הולקנברג, גרוז'אן, מסה, אוקון וסיינז, מצליחים גם להביא נקודות חשבות לעצמם ולקבוצות.

עשרת המקומות הראשונים:
1. לואיס המילטון
2. סבסיטאן וטל
3. דניאל ריקארדו
4. קימי רייקונן
5. ואלטרי בוטס
6. ניקו הולקנברג
7. רומן גרוז'אן
8. פיליפה מסה
9. אטבאן אוקון
10. קארלוס סיינז

פרארי כבר סגרו את חוזי הנהגים והפעם, שינו את המסורת להודיע במרוץ הביתי במונזה על הרכב הנהגים לשנים הבאות. רייקונן חתם לעונה אחת נוספת בעוד שוטל חתם ל-3 עונות וינהג עבור פרארי עד לתום עונת 2020. בעקבות כך, המילטון הודיע שלא ינהג בפרארי ה-3 שנים הקרובות. האם כעט שהלחץ לחידוש חוזים הסתיים, התפנו בפרארי לזכות באליפות הנהגים ואולי אפילו באליפות היצרנים היוקרתית יותר?

7 נקודות מפרידות בין וטל להמילטון. האם הפער יסגר או יגדל?

רנו, סיימו בנקודות ורואים התקדמות של הקבוצה. האם ההתקדמות תמשך והם יצליחו לעבור את פורס אינדיה?

האם מנהלי פורס אינדיה יצליחו לעשות סדר בשני הנהגים שלהם או שאולי הם ימשיכו להאבק אחד בשני ולהפסיד נקודות לקבוצה?

האס גם סיימו בין 10 הראשונים וזכו לניקוד, האם גם במרוץ הבא זה יקרה?

ואיך אפשר בלי ורשטפן שמצליח לפרוש יותר מרוצים מאשר לסיים אותם. האם גם בפעם הבאה המרוץ שלו יסתיים מוקדם?

חלק מהתשובות אולי נקבל בשבוע הבא במונזה, איטליה.

אליפות היצרנים:

1. מרצדס – 392
2. פרארי – 348
3. רדבול – 199
4. פורס אינדיה – 103
5. ויליאמס – 45
6. טורו רוסו – 40
7. האס – 35
8. רנו – 34
9. מקלארן – 11
10. סאובר – 5

אליפות הנהגים:

1. סבסטיאן וטל – 220
2. לואיס המילטון – 213
3. ואלטרי בוטס – 179
4. דניאל ריקארדו – 132
5. קימי רייקונן – 128
6. מקס ורשטפן – 67
7. סרחיו פרז – 56
8. אסטבאן אוקון – 47
9. קארלוס סיינז – 36
10. ניקו הולקנברג – 34
11. פיליפה מסה – 27
12. רומן גרוז'אן – 24
13. לאנס סטרול – 18
14. קווין מגנסון – 11
15. פרננדו אלונזו – 10
16. פסקל ורליין – 5
17. דניאל קוויאט – 4
18. סטופל ואנדורן – 1
19. ג'וניון פלמר – 0
20. מרקוס אריקסון – 0

תגובה אחת ל F1: המילטון משיב מלחמה בקרב על האליפות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל