מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
לרט
סטפן
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
rok-straps רצועות קשירה 140
HJC
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מתלה לקסדה

F1 בחריין, וטל מנצח עם צמיגים גמורים במרוץ ה-200 שלו

F1 בחריין, וטל מנצח עם צמיגים גמורים במרוץ ה-200 שלו

מיקי כהן

צילום: יח"צ

זינוק מצויין של וטל שמצליח לשמור על ההובלה אך מאחוריו מיני דרמות. בוטס מצליח לעבור את רייקונן למקום השני, אוקון והולקנברג מרוויחים מקום אחד ואלונזו מצליח לטפס ארבע מקומות קדימה במיוחד על חשבון המילטון שיורד למקום העשירי. ורשטפן מבצע הקפה מרשימה ובסופה הוא כבר ממוקם 11, אחרי שזינק מהמקום ה-16, עכשיו הכוונות על המרצדס של המילטון ובפניה הראשונה, גם המילטון מאחוריו לא לפני שהשניים נוגעים אחד בשני. פניה אחר כך, ורטפן משלם על המגע בצורת צמיג אחורי שמאלי מרוקן מאוויר. בעודו מדדה לכיוון רחבת הטיפולים על 3 גלגלים, חברו לקבוצה, ריקארדו, מחנה את הרדבול השניה בצד המסלול לאחר שהמכונית פשוט כבתה, לא חשמל, לא מנוע, כלום. מכונית הבטיחות הוירטואלית מוכרזת ומסייעת לורשטפן לנסות ולצמצם נזקים.

הקפה חמישית והמרוץ מתחדש במלוא הקיטור וזה הסימן להמילטון לתקוף. בסוף ההקפה הוא מצליח לטפס למקום החמישי בדיוק כאשר הרדבול של ורשטפן נעצרת בשולי המסלול לאחר שספגה נזק בתיבת ההילוכים כאשר ורשאפן דידה איתה לרחבת הטיפולים על שלושה גלגלים ושלוחים את רדבול הביתה מוקדם מאוד. שתי הקפות נוספות ובחסות ה-DRS, אין לטורו רוסו של גאסלי סיכוי והמילטון כבר רביעי.

הקפה 15 ואלונזו, שמתחיל את סבב החלפות הצמיגים הראשונה למרוץ, מחליף צמיגים לדרגת המידיום בתקווה שיספיקו על לסוף המרוץ ואולי כך, יצליח להרוויח עוד כמה מקומות בסיום.

מחבורת החוד, וטל הראשון שנכנס להחליף צמיגים לצמיגים הרכים ויוצא אחרי המילטון למקום הרביעי, הקפה אחרי וגם רייקונן מחליף לצמיגים רכים והקפה נוספת אחריו, בוטס מחליף צמיגים אבל לתרכובת המדיום. בהקפה ה-27 וגם המילטון סוף סוף נכנס להחלפת צמיגים ויוצא למקום הרביעי עם צמיגי המדיום.

הקפה 36 ורייקונן נכנס להחלפת הצמיגים השניה שלו לצמיגי הסופר רכים ואז הכל משתבש. גלגל אחורי שמאלי לא משתחרר ולא מוחלף והקבוצה משחררת את רייקונן שיוצא בסערה ודורס את המכונאי שמנסה עדיין להחליף את הגלגל. רייקונן נעצר מייד, יוצא מהמכונית והמרוץ עבורו מסתיים. בעקבות כך, פרארי משנה את האסטרטגיה ולא מכניסה את וטל להחלפת צמיגים נוספת. מאחור, רוב הנהגים מחליפים צמיגים פעם נוספת.

10 הקפות לסיום המרוץ, וטל מוביל לפני בוטס בכמעט 6 שנות כאשר 11 שניות מאחוריו נמצא המילטון. במקום הרביעי, 50 שניות אחרי המילטון, גאסלי בטורו רוסו המונעת ביחידת כח של הונדה, משייט בנינוחות לפני מגנסון והולקנברג. אלונזו במקום השביעי לפני אריקסון בסאובר אלפא רומאו.

וטל בהקפות הסיום מוריד את הקצב על מנת לשמר את הצמיגים בעקבות שינו האסטרטגיה מה שאפשר לבוטס להתקרב עד כדי שניה מוטל בשתי ההקפות האחרונות ואף פחות מכך בהקפה האחרונה אבל לא מספיק קרוב בשביל לעקוף את וטל אפילו עם ה-DRS.

עשרת המקומות הראשונים:

  1. סבסטיאן וטל
  2. ואלטרי בוטס
  3. לואיס המילטון
  4. פייר גאסלי
  5. קווין מגנסון
  6. ניקו הולקנברג
  7. פרננדו אלונזו
  8. סטופל ואנדורן
  9. מרקוס אריקסון
  10. אסטבאן אוקון

השבוע היה זה תור פרארי לבצע טעות בהחלפת הצמיגים והפעם זה לא רק עלה בפרישה של מכונית אלא גם בפציעה של מכונאי. במרוץ הקודם זה קרה להאס בשתי המכוניות. מישהו צריך לשים לב מה קורה למערכות האלו.

פרארי הראתה כי כשהיא רוצה, היא יודעת לשנות אסטרטגיה ואפילו לאחת מוצלחת. שנה שעברה, החלטות לא נכונות היו חלק מאובדן האליפות של וטל. נקווה שבפרארי התאמנו טוב טוב באסטרטגיות. בנתיים, זה נראה שכן. האם זה ימשך כך?

מקלארן הצליחה שוב להכניס את 2 המכוניות לניקוד אבל הפתעת המרוץ הוא גאסלי שמזנק חמישי ועולה למקום הרביעי "בזכות" פרישה של ריקארדו ומשמר את המקום עד לסיום המרוץ. האם באמת הונדה מצאו נוסחה טובה בשלדה טובה?

נראה שפורס אינדיה עדיין באימונים ולא באמת פתחה את העונה. אמנם הפעם אוקון הצליח להביא נקודה אחת אבל הקבוצה לא נראת כמי שעשתה שעורי בית בחופש. האם למרוץ הבא פורס אינדיה תעורר?

ואי אפשר בלי וויליאמס, הקבוצה נראת כי שמסתמנת כקבוצה החלשה בסבב וחבל. טוב יעשו אם יתנו את הגה אחד המכוניות לקוביצה ויפה שעה אחת קודם. האם זה יקרה בקרוב?

חלק מהתשובות אולי נקבל כבר בשבוע הבא בסין.

טבלת אליפות היצרנים:

  1. פרארי – 65
  2. מרצדס – 55
  3. מקלארן – 22
  4. רדבול – 20
  5. רנו – 15
  6. טורו רוסו -12
  7. האס – 10
  8. סאובר -2
  9. פורס אינדיה – 1
  10. וויליאמס – 0

טבלת אליפות הנהנגים:

  1. סבסטיאן וטל – 50
  2. לואיס המילטון – 33
  3. ואלטרי בוטס – 22
  4. פרננדו אולונזו – 16
  5. קימי רייקונן – 15
  6. ניקו הולקנברג – 14
  7. דניאל ריקארדו – 12
  8. פייר גאסלי – 12
  9. קווין מגנסון – 10
  10. מקס ורשטפון – 8
  11. סטופל ואנדורן – 6
  12. מרקוס אריקסון – 2
  13. קארלוס סיינז – 1
  14. אסטבאן אוקון – 1

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל