מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
פרפקט קוביה שמאל
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
לרט
ברקום שמאל
HJC
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

F1 איזרבז'אן: המילטון מנצח בניגוד לכל היגיון

F1 איזרבז'אן: המילטון מנצח בניגוד לכל היגיון

פניה ראשונה עוברת בשלום אבל בפניה שניה, סירוטקין נפגע מאחור ע"י אירקסון ונותן נגיעה בפורס אינדיה של פרז זהו רק המקדמה כי פניה אחר כך, אוקון עובר את רייקונן לפני פניה 3 ומשאיר דלת לרייקונן לחזור. בשניה האחרונה, אוקון סוגר את הדלת עד למגע הבלתי נמנע. אוקון פורש בעוד שרייקונן מצליח להגיע לרחבת הטיפולים להחלפת כנף קדמית וצימיגים. עוד נפגעים, סירוטקין שנמחץ בין פרז לאלונזו ולא נותר לו אלא להחנות את הוויליאמס שלו בצד המסלול ואלונזו מדדה לרחבת הטיפולים עם שני צמיגים תקולים וכנף שבורה. מכונית הבטיחות, כמובן שיוצאת מייד למסלול.

הקפה שישית, וטל שולט בזינוק המחודש ומצליח להשאיר את המילטון מאחוריו. ריקארדו עובר את ורשטפן בפניה הראשונה רק בשביל להפסיק לורשאפן נקום בפניה השניה. סיינז מנצל את המצב ועובר את ריקארדו.

במהלך מספר הקפות מנהלים ורשטפן וסיינז חילופי מקומות ועוקפים אחד את השני כמעת בכל פניה עד לסוף ההקפה השמינית, שבה ניתן אישור להשתמש ה-DRS, מנצל סיינז את היתרון ועובר את ורשטפן כאשר מאחור, הולקנברג עושה את אותו הדבר לריקארדו והקפה מאוחר יותר, גם ורשטפן נעקף ע"י הולרנברג.
10 הקפות לזינוק, וטל מוביל לפני המילטון, בוטס, סיינז, הולקנברג, ורשטפן, ריקארדו, סטרול, להקלארק ורייקונן.

הולקנברג מאבד את החלק האחורי באחת הפניות וגורם נזק לחלק האחורי של הרנו ונאלץ לפרוש. ורשטפן וריקארדו נלחמים על מיקום ובפניה הראשונה, ריקאדו יוצא מעט רחב ומאפשר לורשטפן לחזור למקומו החמישי לא לפני שהשניים משיקים גלגלים כאשר 2 מכוניות הרדבול, סובלות מבעיות טעינה במערכת החשמלית האמורה לתת למכוניות עןד כמה סוסים.

הקפה ה-16 וסיינז נכנס להחליף צמיגים ויוצא למקום ה-13 בעוד שבחוד, וטל מוביל על המילטון ביותר מ-4 שניות ורייקונן מטפס עד למקום השישי מאחורי מכוניות הרדבול שנמצאות כמעת 20 שניות מאוחרי בוטס.

סוף הקפה 21 והמילטון נועל את הגלגלים הקדמיים לפני פניה מספר 1 ולמעשה, גומר את הצמיגים שלו. מרצדס לא מחכים לפרארי ומכניסים את המילטון להחלפת צמיגים שמצידם מכניסים את וטל להחליף צמיגים רק בהקפה ה-30 בעוד שבוטס נשאר על המסלול וכרגע הוא מוביל את המרוץ. לאחר מספר נסיונות לא מוצלחים, ריקארדו עובר את ורשטפן בהקפה ה-35 ועולה למקום הרביעי ומתחיל לרדוף אחרי המילטון.

13 הקפות לסיום המרוץ, ומתוך חמשת 3, לא החליפו צמיגים. ריקארדו הראשון שנכנס ומחליף לצמיגים האולטרה רכים והמהירים ביותר שפירלי העמידהלרשות הנהגים באיזרבז'אן. ריקארדו יוצא למקום החמישי לפני רייקונן שכבר החליף צמיגים. ורשטפן נכנס מייד בהקפה הבאה לקבל צמיגים חדשים ומצליח לצאת לפני ריקארדו שמייד פותח במרדף אחרי ורשטפן שמיצידו חוסם את ריקארדו בסוף הישורת והמגע, בלתי נמנע. ריקארדו פוגע באחורי הרדבול של ורשטפן ושולח את שניהם לסיים את המרוץ ברחבת הטיפולים. מכונית הבטיחות יוצאת ובוטס נכנס סוף סוף להחלפת צמיגים, פרארי מגיבים ומנצלים שכל המכוניות צריכות לעבור ברחבת הטיפולים ומחליפים לוטל ולרייקונן את הצמיגים.

כולם מסתדרים מאחורי מכונית הבטיחות כאשר בוטס מוביל לפני וטל, המילטון, רייקונן ופרז כשגרוז'אן שנמצא מאחורי פרז, מאבד ברגע של חוסר זהירות את ה-האס שלו לתוך הקיר, מה שמשאיר את מכונית הבטיחות במסלול לעוד כמה הקפות.

הקפה 48 ומכונית הבטיחות יורדת מהמסלול מה שגורם להסתערות על הפניה הראשונה. וטל בולם מאוחר מידי ויוצא רחב, מה שמאפשר גם להמילטון וגם לרייקונן לעבור אותו והוא יורד למקום הרביעי, לרגע עד שמגיע פרז ועובר גם הוא את וטל. אבל לא לאורך זמן, בוטס חוטף תקר בגלגל האחורי השמאלי ופורש.
2 הקפות לסוף והמילטון מוביל לפני רייקונן, פרז, וטל וסיינז. מיקום שנשאר עד לדגל השחמט.

עשרת המקומות הראשונים:
1. לואיס המילטון
2. קימי רייקונן
3. סרחיו פרז
4. סבסטיאן וטל
5. קארלוס סיינז
6. שארל להקלארק
7. פרננדו אלונזו
8. לאנס סטרול
9. סטופל ואנדורן
10. ברנדון הארטלי

כמו בשנה שעברה, המרוץ ברחובות בקו, מספק המון עניין ומתח עד לשניה האחרונה עם כמות גדולה מאוד של ארועים, המון עקיפות, מכוניות בטיחות ונהגים וקבוצות מפתיעות בניקוד. האם בעלת הבית של פורמולה 1, מדיה ליברטי, ילמדו מהארועים במסלול ונקבל מסלולים נוספים בעלי מאפיינים דומים?
העונה, בכל מרוץ, מכונית הבטיחות מספקת מזל לקבוצה אחרת. הפעם היה זה בוטס במרצדס שהחזיק מעמד עם צמיגים גמורים עד להופעת מכונית הבטיחות, נכנס להחלפת צמיגים כמוביל וכך גם יצא. רק חוסר מזל בדמות שברים על המסלול מנעו ממנו ניצחון ו-1,2 למרצדס. המילטון זכה מן ההפקר. האם גם במרוץ הבא מכונית הבטיחות "תעניק" מזל לקבוצה נוספת?

ואיך אפשר בלי רדבול? ורשפטן וריקארדו נלחמו לאורך כמעט כל המרוץ על מיקום ללא הוראות קבוצתיות. מבחינת הצופים, ככה אנחנו רוצים לראות את כל הקבוצות והנהגים אבל, מבחינת הקבוצה, כמות גדולה של נקודות, שמתורגמת לכסף בסוף העונה, נזרקה לפח וזה כבר נורה אדומה למנהלי הקבוצה. כל התקריות בין נהגי רדבול הן תקריות מרוצים שהיו יכולות לקרות לכל נהג ולכל קבוצה המתחרה על מיקום וככה אנחנו רוצים לראות מרוצים. האם נמשיך לראות את נהגי רדבול נלחמין ללא הוראות קבוצתיות למרות דבריו של כריסטיאן הורנר?

היום גרוז'אן גילה שגם בזמן מכונית הבטיחות יש לשמור על ריכוז וחבל שכך זה נגמר בקיר. לא נראה שיהיו עוד הרבה מרוצים העונה בה האס יצליחו להגיע כל כך גבוה בניקוד במיוחד כשניתן לנצל כמות של 7 פורשים. האם זה יקרה?

פרארי עלו לראשות טבלת היצרנים על חשבון מרצדס אבל וטל איבד את ההובלה לטובת המילטון. מה יקרה בסיום המרוץ הבא?
בעוד שבועיים, בברצלונה, אולי נקבל חלק מהתשובות.

טבלת אליפות היצרנים:
1. פרארי – 114
2. מרצדס – 110
3. רדבול – 55
4. מקלארן – 36
5. רנו – 35
6. פורס אינדיה – 16
7. טורו רוסו – 13
8. האס – 11
9. סאובר – 10
10. וויליאמס – 4
טבלת אליפות הנהגים:
1. לואיס המילטון – 70
2. סבסטיאן וטל – 66
3. קימי רייקונן – 48
4. ואלטרי בוטס – 40
5. דניאל ריקארדו – 37
6. פרננדו אלונזו – 28
7. ניקו הולקנברג – 22
8. מקס ורשטפן – 18
9. סרחיו פרז – 15
10. קארלוס סיינז – 13
11. פייר גאסלי – 12
12. קווין מגנסון – 11
13. שארל להקלארק – 8
14. סטופל ואנדורן – 8
15. לאנס סטרול – 4
16. מרקוס אריקסון – 2
17. אסטבאן אוקון – 1
18. ברנסון הארטלי – 1

הפעם היה עם המילטון ופרז שעולה על הפודיום

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל