fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

F1 אבו דאבי גריד: שוב המילטון ושוב מרצדס

F1 אבו דאבי גריד: שוב המילטון ושוב מרצדס

מיקי כהן

צילום: יח"צ

בפעם האחרונה לעונה, Q1 יוצא לדרך בשעת אחר צהרים המאוחרות ובמזג אוויר יבש, אלונזו במקצה הדרוג האחרון שלו בפורמולה 1, בנתיים, מבצע הקפה מספיק מהירה בכדי לעלות ל-Q2. אולי כיפוף הראש שביצע אלונזו כמו אצן לפני קו הסיום, עזר לו. דרמה קטנה נרשמה כאשר גאסלי מאבד את המנוע ממש ביציאה מהפניה האחרונה ומאבד סיכוי לעלות לשלב הבא במקצה הדרוג. כמוהו, גם סטרול והארטלי לא עוברים ל-Q2. ועוד שני נהגים מסיימים את מקצה הדרוג האחרון בחייהם בפורמולה 1, ואנדורן וסירוטקין.

בעוד שהמילטון קובע שיא מסלול חדש שאף אחד לא מצליח להתקרב אליו, לאלונזו לא עוזרות שום תנועות גוף והוא מסיים את המקצה במקום ה-15. ריקארדו ניצל בעור שיניו ומצליח לקבוע את הזמן העשירי בטיבו בעוד שפרז, מגנסן, אריקסון וסיינז כבר מתכוננים למרוץ מחר.

המילטון ממשיך לשבור שיאי הקפה פעם אחר פעם ומקבע את עצמו שוב כמזנק מהעמדה הבכירה, בפעם ה-11 העונה. בוטס מצליח ברגע האחרון לקבוע את השני בטיבו. פרארי מצליחים לקבוע זמנים שמאפשרים להם לזנק מהשורה השניה בעוד שברדבול, מעולם לא הצליח ורשטפן לקבוע זמן יותר טוב מריקארדו במסלול באבו דאבי וגם הפעם זה לא קרה. הפעם הטוב מהשאר היה גרוז'אן אולם להקלר לא רחוק מאחוריו.

סדר הזינוק למחר בשעה 15:10:
1. לואיס המילטון
2. ואלטרי בוטס
3. סבסטיאן וטל
4. קימי רייקונן
5. דניאל ריקארדו
6. מקב ורשטפן
7. רומן גרוז'אן
8. שארל להקלר
9. אסטבאן אוקון
10. ניקו הולקנברג
11. קארלוס סיינז
12. מרקוס אריקסון
13. קווין מגנסון
14. סרחיו פרז
15. פרננדו אלונזו
16. ברנדון הארטלי
17. פייר גאסלי
18. סטופל ואנדורן
19. סרגיי סירוטקין
20. לאנס סטרול

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל