fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

דין גופר מסיים מירוץ במקום ה- 13 בסופרבייק האירופאי

דין גופר מסיים מירוץ במקום ה- 13 בסופרבייק האירופאי

ביום א' האחרון נערך הסבב השני במירוץ ה- SBK האירופאי, המירוץ התקיים ב- Redbull Ring באוסטריה – 4.3 ק"מ אורכו של המסלול בתוואי פשוט יחסית, 8 פניות מהירות וארבע ישורות עם שינויי גובה, מזג האוויר שיחק לטובת המתחרים, היה שמשי ותנאי הרכיבה היו מעולים. דין גופר, רוכב הסופרבייק הישראלי התחרה גם הוא

בתחילתו, המירוץ התנהל חלק, דין גופר פתח בנקודה טובה והחל לעקוף רוכבים, גם אלו שניסו "להלחם" בחזרה לא הצליחו בקלות. לקראת סוף המירוץ, כשנשארו 3 הקפות לסיומו, הופיע כתם שמן שגרם לחלק מהרוכבים להחליק, ארבעה או חמישה רוכבים – כולל דין.

אף על פי שהחליק מכתם השמן, סיים גופר במקום ה- 13 מתוך 31 רוכבים.
מקום 13 אולי לא נשמע גבוה אבל שמעו קטע:
דין גופר, רוכב הסופרבייק הישראלי מתחרה בקטגוריית הסטוק 1000 באליפות האלפר אדריה, שם, למעט הכנה למסלול, לא מבוצעים שינוים רבים באופנוע והוא נשאר, כשם הקטגוריה – סטוק. הפעם התחרה דין בקטגוריה שונה – בסופרבייק האירופאי, בעיקר לשם אימון ותרגול, שהרי בסופרבייק הוא לא מתחרה קבוע ולכן לא מקבל ניקוד. בסופרבייק הוא התחרה מול מתחרים מנוסים על אופנועים שונים מאוד מהאופנוע שלו, הוא רוכב על אופנוע כמעט סטוק בעוד הם רוכבים על מכונת מרוצים שחולקת שם עם אופנוע כביש ביצור סדרתי. עוד יותר מדהים הוא עניין ההיכרות עם המסלול, המירוץ התקיים במסלול ה- Redbull Ring האוסטרי שרוב המתחרים מכירים היטב ולחלקם זהו מסלול הבית עליו הם מבצעים את רוב האימונים. דין התאמן על המסלול הזה בפעם הראשונה ביום שישי שלפני התחרות.

דין גופר:
"זו הייתה חוויה וניסיון טובים בשבילי, אמנם לא קיבלתי ניקוד מהסבב הזה אבל זה נתן לי להבין איפה אני ממוקם ביחס לרכובים אחרים, מהטובים בתחום. אני שמח שיכלתי לקחת חלק בזה".

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל