מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
מידלנד שחורי 140 על 70
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
ברקום שמאל
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
סטפן
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
מתלה לקסדה

מוטו GP ברצלונה: מרוץ קטלוניה – מלחמת התשה

מוטו GP ברצלונה: מרוץ קטלוניה – מלחמת התשה

אלוף העולם, מארק מרקז משאיר מאחוריו שיא של ארבע התרסקויות במקצי הדירוג, ועוד התרסקות אחת על הסטארטר הנייד בבוקרו של יום המרוץ. ואם הנמלה מקטלוניה חשב שבכך הוא סיים את מכסת ההתרסקויות שלו לסופהשבוע, בא אימון החימום לקראת המרוץ, בו הוא מתרסק שוב. חמש התרסקויות על המסלול ועוד אחת בפאדוק. שיא חדש! עם המטען הזה על גבו, ואחרי ניסיון התנקשות של פטרוצ'י, עת נסחף לגמרי בזינוק מצד אחד של המסלול ישר לצד ההונדה של מרקז שזינק מהצד השני של המסלול, עדיין, מקום שני, בעוד חברו לקבוצה דני פדרוסה, סוגר את שלישיית הפודיום.

דרמת הזינוק התחוללה ממש על קו הזינוק, כאשר פדרוסה, שבמקצה הדרוג השאיר את חבריו מאחור בהפרש של חצי שנייה, מזנק היטב מהעמדה הבכירה בווילי לצד לורנזו, כמעט גורם לו להתנגש בפדרוצי שזה מצידו מייצר מגע עם מרקז. האיטלקי נושר אחורה בעוד לורנזו תוקף את המקום הראשון. מוביל האליפות, ויניאלס, מוצא את עצמו מחוץ למסלול בפניה מספר 1 ונושר לאחור ומוצא את עצמו נלחם בכדי לחזור לניקוד. אחרי סוף שבוע קשה, רוסי עושה מאמצים להתקדם מהמקום ה-13 בו זינק.

לורנצו מוביל לפני מרקז ופדרוסה בעוד דוביציוזו רביעי ופולגר חמישי. בהקפה החמישית מרקז תוקף את לורנצו לוקח את ההובלה, בעוד שפדרוסה התמקם אחריו. לורנזו מאבד מקום נוסף, לבן קבוצתו אנדריאה דוביציוזו, בעוד הוא נאבק באופנוע אחרי זינוק מהיר כברק. פולגר ופטרוצי, הבאים בתור לעבור אותו.

פדרוסה בוחר את הרגע לתקוף את המקום הראשון ושומר עליו בעוד דוביציוזו עובר את מרקז, אבל שלושת הראשונים לא מצליחים להתרחק מפולגר הממוקם במיקום הרביעי. לאחר מספר הקפות סופר מהירות, דוביציוזו עוקף מבחוץ את פדרוסה ומתחיל לפתוח פער קטן לפני מרקז שעוקב אחריו.

קרב שלוש פורץ בין באוטיסטה, זרקו ולורנצו על המקום השישי ומתפתח קרב של גלגל בגלגל ביניהם בסופו של דבר הצרפתי יוצא כשידו על העליונה. הדרמה לא מגיעה לסיומה ובתוך כמה הקפות, לורנזו גובה תשלום חזרה מפולגר.

בעוד דוביציוזו מגיע להקפה האחרונה כמוביל, התברר שחלום מוג'לו עדיין לא נגמר עבור האיטלקי ובעת חציית קו הסיום ראשון, בפעם הרביעית בקריירה, הפך לרוכב הדוקאטי הראשון שמנצח שני מרוצים רצופים מאז קייסי סטונר ב-2010.
מרקז רכב רגוע בכדי לקחת את המקום השני בעוד פדרוסה חוצה שלישי את קו הסיום.

לורנצו עובר רביעי על פני הדגל, לפני זרקו שלוקח את פולגר בדו קרב ברגע האחרון. באוטיסטה, חוזר הביתה עם המקום השביעי.

ולנטינו רוסי הגיע רק בשמיני, הקטור ברברה לקח את המקום התשיעי בעוד מאבריק ויניאלס סוגר את העשיריה.
קאל קרוצ'לו, לוריס באז, סקוט רדינג , קארל אברהם וטיטו רבאט, משלימים את חמש עשרה הראשונים.

היום, למחרת המרוץ התקיימו בקטלוניה מקצי מבחן לקבוצות המפעל. את לוח הזמנים מוביל נכון לעכשיו מבריק ויניאלס, שמצדו חייב להשאיר את מרוץ קטלוניה מאחוריו ולהתרכז במאבק על האליפות. בקרוב, עם התחממות הקרב על האליפות בו נלחמים כרגע ארבעה רוכבים, נראה את האופי האמיתי של ויניאלס, ואת יכולתו להתמודד בתנאי לחץ קיצוני.

מרוץ קטלוניה ידוע כמסלול שמעכל צמיגים הרבה יותר מהר משאר מסלולי אירופה, ושילוב של חום קיצוני ומסלול גס ודי משובש בכניסה לפניות מקפלי המסלול שמשאירות מאחוריהן מכוניות הפורמולה 1, משאיר את המשחק בידי הרוכבים היותר מנוסים שעל הגריד. וכך אנו מוצאים בסופו של יום על הפודיום אלוף עולם שלוש פעמים ועוד שני רוכבים מנוסים שחצו זה מכבר את גיל ה- 30.

במסיבת העיתונאים מבקש המנצח להזכיר שהדוקאטי עדיין לא תחרותי בכל המסלולים, ועל מנת לקחת אליפות, הדוקאטי חייב להיות תחרותי בכל המסלולים. עוד מספר מנצח המרוץ שהוא די מופתע מהניצחון, קל וחומר כשהוא לא לחץ עד הסוף את האופנוע. מה שכנראה גרם לקאל קראצ'לו לטעון אחרי כמה שעות שמישלין מסייעת לדוקאטי לקחת מרוצים בצורה לא הוגנת, ושכבר עדיף לראות את המרוץ מהבית מאשר להשתתף בתחרות שתוצאותיה נקבעות מראש ע"י יצרן הצמיגים. ליביו סוםפו מנהל הונדה HRC טוען שצמיגי המשלין מתאפיינים בחלון ניצול צר, בו אם אתה מוצא את הניצול האופטימלי של הצמיג, בעיקר הקדמי, אזי יש לך סיכוי סביר להגיע לפודיום, ואם אתה לא מוצא את חלון הניצול הזה, נידונת לאבדון. עוד הוא מוסיף שחלון ניצול יכולת הצמיג היה הרבה יותר מרווח עם הברידג'סטון. נקווה שמהנדסי מישלין יצליחו לפתור את סוגיית הצמיג הקדמי לקראת מרוץ אסן בהולנד, שמתאפיין בד"כ בקור יחסי ולא מעט ימי גשם ולכן, למעשה, שום לקח ממרוץ קטלוניה לא ישים באסן. פזל אמיתי..

התחנה הבאה: אסן, שם כל הקלפים של 2017 יתערבבו מחדש..

עשרת הראשונים:
1. אנדראה דוביציוזו
2. מארק מרקז
3. דני פדרוסה
4. חורחה לורנזו
5. ג'ון זרקו
6. ג'ונס פולגר
7. אלוורו באוטיסטה
8. ולנטינו רוסי
9. הרטור ברברה
10. מאבריק וינאלס

תגובה אחת ל מוטו GP ברצלונה: מרוץ קטלוניה – מלחמת התשה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל